تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۷۳۵۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشاور عالی سازمان سنجش خبر داد:
اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد از ساعت 20 امشب
نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد از ساعت 20 امشب(سه شنبه 6 آبان) سال 93 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد
حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده فهرست اسامی 27 هزار و 21 نفر از پذیرفته شدگان نهایی و معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته محل‌های بورسیه و دارای شرایط خاص در رابطه با ظرفیت جدید و تکمیل ظرفیت برخی کد رشته محل تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد سال 93 از ساعت 20 امروز سه شنبه 6 آبان 93 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

وی افزود: کلیه پذیرفته شدگان ضرورت دارد براساس مفاد اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست اسامی آنان بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به شرح مندرج در اطلاعیه‌ای که در یکی از روزهای شنبه 10 آبان و یکشنبه 11 آبان 93 منتشر شده است برای ثبت نام در کد رشته محل قبولی به دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه و ثبت نام نمایند.

توکلی تصریح کرد: بدیهی است در صورتی که دانشگاه یا موسسه آموزش عالی پذیرفته شده تاریخی به جز تاریخ اعلام شده یعنی 10 و 11 آبان اعلام نموده باشند پذیرفته شده مذکور براساس برنامه زمانی برای ثبت نام باید اقدام کند.

وی خاطر نشان کرد: کلیه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته محل‌های بورسیه و دارای شرایط خاص نیز از این تاریخ برای اطلاع از زمان و مکان شرکت در مصاحبه و سایر مراحل مورد لزوم و سایر موارد مورد لزوم به سایت موسسه آموزشی مراجعه کنند.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار