تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۷۵۹۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر خبر داد:
راه‌اندازی کلینیک ویژه پزشکی در خرمشهر
مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر از راه‌اندازی کلینیک ویژه پزشکی در این شهرستان خبر داد.

کامران سالمی امروز اظهار کرد: کلینیک ویژه پزشکی در بیمارستان ولی عصر (عج) خرمشهر با جذب پزشکان متخصص مورد نیاز راه‌اندازی شد.

وی در ادامه بیان کرد: با هدف خدمت به مردم خرمشهر نسبت به جذب و به‌کارگیری پزشک عمومی و پزشکان متخصص در زمینه بیهوشی، داخلی، جراحی عمومی، مغز و اعصاب و همچنین دو پزشک زنان و زایمان و دو پزشک اطفال در این کلینیک اقدام شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر اضافه کرد: این کلینیک از پزشکان متخصص قلب و عروق، اعصاب و روان و کارشناس تغذیه نیز بهره خواهد برد.

وی خدمات ارائه شده در این کلینیک ویژه را برشمرد و عنوان کرد: در این کلینیک خدماتی همچون وزیت، نوار قلب، تست ورزش، اسپریرومتری، EKO به بیماران ارائه می‌شود.

سالمی تشکیل پرونده پزشکی برای بیماران مراجعه‌کننده به کلینیک ویژه را از دیگر اقدامات صورت گرفته شده در این کلینیک خواند و گفت: همچنین در این کلینیک پزشکی، برای هر بیمار پرونده‌ای خاص تشکیل شده و از فرد بیمار شرح حال گرفته شده و در پرونده بیمار ثبت می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: بیماران مراجعه‌کننده به این کلینیک در صورت نیاز به بستری شدن به بخش منتقل خواهند شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر در پایان اظهار کرد: کلینیک ویژه پزشکی همه روزه صبح و عصر با تعرفه دولتی و نوبت‌دهی قبلی آماده سرویس‌دهی به بیماران است.

این اقدام در راستای طرح ارتقای نظام سلامت اجرایی شده و پیش از این خدمات پزشکی این‌چنینی صبح‌ها در کلینیک تخصصی بیمارستان ولی عصر (عج) خرمشهر به بیماران ارائه می‌شد و با راه‌اندازی کلینیک ویژه و افزایش تعداد پزشکان، مردم خرمشهر در ساعات دیگر نیز قادر به بهره‌مندی از خدمات تخصصی پزشکی با فاصله زمانی کوتاه‌تر خواهند بود.
مرجع / فـارس
برچسب ها: خرمشهر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
جواد غانم
|
Kuwait
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
0
0
بسم الله الرحمن الرحيم

باسلام به روح امام خميني (ق س)وتمامي شهدا

ضمن عرض خسته نباشي به كليه برادران مسئولين اين امر وتشكر از زحمات بي دريغتان اميدوارم با همكاري شما مسئولين محترم .مردم شهرستان خرمشهر را به ان جه كه لياغتش را داشته باشن برسانيم باتشكر
جوادغانم ازكويت
خرم
|
Finland
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
0
0
پلی کلینیک اهدایی خانواده محترم بهبهانیان به همین امر واستقرار متخصصان احداث واهدا و دربهترین نقطه شهر واقع شده وقابل دسترسی هم هست چرا الان تبدیل به خوابگاه شده وفقط بهداشت خانواده داره
:
:
:
آخرین اخبار