تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۷۷۷۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل کارگزاری صندوق بورس بازنشستگان خواستار شد
لزوم ورود مردم به سرمایه‌گذاری در بورس
مدیرعامل کارگزاری صندوق بورس بازنشستگان کشور از مردم خواست با تحقیق و راهنمایی مشاوران با سرمایه‌گذاری در بورس به چرخه تولید داخلی کمک کنند.

خسرو مصلح‌آبادی در حاشیه گشایش دفتر بورس صندوق بازنشستگان کشوری شمال خوزستان اظهار کرد: راه‌اندازی بورس کالا و تامین مواد اولیه شرکت‌های مختلف از بازار بورس و بازار سکه نیز از فعالیت‌های مهم این شعبه است.

وی با بیان اینکه در پنج سال گذشته پربازده‌ترین بازار در بین ارز و دلار و بانک‌ها بازار سرمایه بوده است، از مردم خواست با تحقیق و راهنمایی مشاوران با سرمایه‌گذاری در بورس به چرخه تولید داخلی کمک کنند.

برگزاری کلاس رایگان توسط دفتر بورس صندوق بازنشستگان کشوری شمال خوزستان

مدیر دفتر کارگزاری بورس دزفول از راه‌اندازی و تشکیل کلاس رایگان توسط دفتر بورس صندوق بازنشستگان کشوری شمال خوزستان خبر داد.

مینا مهرافروز در حاشیه گشایش دفتر بورس صندوق بازنشستگان کشوری شمال خوزستان اظهار کرد: راه‌اندازی و تشکیل کلاس رایگان برای متقاضیان در شمال خوزستان برای آشنایی با بازار بورس از اهداف این دفتر است.

وی افزود: دفتر کارگزاری بورس بازنشستگان زیرنظر صندوق بازنشستگان کشوری و طبق ضوابط و آئین نامه‌های کشور فعالیت می‌کند.

مدیر دفتر کارگزاری بورس دزفول تصریح کرد: ارائه اوراق مشارکت وام مسکن یکی از اهم فعالیت‌های این دفتر است.

دفتر کارگزاری بورس صندوق بازنشستگی کشوری با حضور امام جمعه و مسئولان شهرستان دزفول در سالن اجتماعات سازمان عمران شهرداری دزفول برگزار و افتتاح شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار