تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۸۱۲۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت الله شفیعی:
دشمنی غرب با ایران هم مانع سانسور پیام رهبری نشد
آیت الله شفیعی به استقبال عجیب رسانه های غربی از پیام رهبری اشاره کرد و گفت: غرب با وجود دشمنی خود با جمهوری اسلامی، نتوانست اهمیت این پیام را پنهان کند.

آیت‌الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تأثیر پیام رهبر معظم انقلاب در مقابله با روند حرکت اسلام هراسی غرب، اظهار داشت: این پیام با محتوای ارزشمند، مطالب ارشادگرانه و صدور آن به زبان انگلیسی آن قابل تقدیر و ستایش است.

استاد سطح عالی حوزه علمیه خوزستان به استقبال عجیب رسانه های غربی از پیام رهبری اشاره کرد و افزود: غرب با وجود دشمنی خود با جمهوری اسلامی، نتوانست اهمیت این پیام را پنهان کند.

وی با اشاره به قسمتی از پیام رهبری مبنی بر این که «اطلاعات مربوط به اسلام را از منابع اصلی و اولیه آن دریافت کنید و به صورت مستقیم، قرآن مسلمانان را قرائت کنید»، اظهار داشت: اگر جوانان اروپایی تنها به همین پاراگراف سخنان رهبری بسنده کنند در آینده ای نه چندان دور آثار مثبت و پیامدهای این پیام در جوانان اروپایی پدیدار خواهد شد.

آزادی بیان از دیدگاه غرب غلط و نادرست است

استاد سطح عالی حوزه علمیه خوزستان آزادی بیان از دیدگاه غرب را غلط و نادرست دانست و افزود: آزادی مفهومی است که نمی شود نامحدود باشد.

آیت الله شفیعی با بیان این که در عالم وجود تنها ذات اقدس الهی نامحدود است و غیر از ذات اقدس الهی همه چیز محدود است، گفت: آزادی در هر زمینه ای دیگر با اختلاف شرایط وجود دارد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آزادی تا جایی صحیح است که مفید و سودمند باشد، تصریح کرد: نمی توان گفت که چون آزادی امری خوب است حیوانی درنده را آزاد بگذاریم؛ چرا که در این صورت مردم دچار آسیب می شوند.  

آزادی تا جایی صحیح است که ضرری ایجاد نکند

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان آزادی را نعمتی از طرف خداوند دانست و افزود: همگان بر این نظر اشتراک دارند که آزادی نباید ضرری از جایی دیگر ایجاد کند.

استاد سطح عالی حوزه علمیه خوزستان با بیان این که وهابیت پس از ظهور در عربستان در پرچم این کشور نقش شمشیر را قرار داد، گفت: این افراد می خواهند اسلام را دین خونریزی و شمشیر معرفی کنند در حالی که این مسأله ضد اسلام است.

آیت الله شفیعی با بیان این که دین اسلام را باید با مهربانی معرفی کرد اظهار داشت: داعش، القاعده و گروهک هایی همانند آن کارهایی را با نام اسلام انجام می دهند که سخنی از آن ها در مکاتب اسلامی نیست.

وی شروع روند اسلام هراسی را پس از پیدایش گروه های تکفیری دانست و افزود: باید با تبلیغ مهربانی ها و ویژگی های اصیل دین اسلام مردم را به آن دعوت کرد.
برچسب ها: آیت الله شفیعی
:
:
:
آخرین اخبار