تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۸۱۴۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت‌الله کعبی:
حمله رژیم صهیونیستی به قنیطره مقدمه زوال و نابودی آنهاست
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حمله رژیم صهیونیستی به قنیطره مقدمه زوال و نابودی آنها است.

آیت‌الله عباس کعبی پیش از ظهر امروز در مجلس یادبود شهدای حزب‌الله قنیطره و دفاع از حرم رژیم صهیونیستی که با حضور سید عبدالله صفی‌الدین مسئول حزب‌الله لبنان برگزار شد، تاکید کرد: شجاعت و مقاومت حزب‌الله باعث ترس اسرائیل شده است.

وی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی در موازنه قدرت ضعیف‌تر از مقاومت حزب‌الله لبنان است، تصریح کرد: عملیات شبعا بیانیه شماره یک حزب‌الله به صهیونیست‌ها بود که در صورت لزوم بیانیه‌های دیگر عملیاتی می‌شود.

کعبی با تاکید بر اینکه رژیم غاصب صهیونیستی خطوط قرمز را عبور کرده و باید جواب خود را دریافت کند، به فتوای جهاد کفایی آیت‌الله سیستانی و اینکه تکفیری‌ها و صهیونیست‌ها در جنگ با اسلام همکار یکدیگرند، اشاره و اظهار کرد: با این وجود نمی‌توان بین جبهه عراق در برابر داعش، جبهه سوریه در برابر تکفیری‌ها و جبهه حزب‌الله لبنان و ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی تفاوتی قائل شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد: همه برای مقاومت اسلامی جهاد می‌کنند و در کشور سوریه مشخصا  آشکار شده ‌که جنگ میان شیعه و سنی نیست، بلکه رویارویی مردم مسلمان سوریه با تکفیری‌هاست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین به سخنان اخیر رهبری در مورد زوال رژیم صهیونیستی اشاره و تاکید کرد: ترس را می‌توان در وجود اسرائیل دید و به گفته سیدحسن نصرالله رهبر مقاومت حزب‌الله لبنان، اسرائیلی‌ها پناهگاه‌های خود را آماده کنند و ما می‌گوییم هیچ پناهگاهی نمی‌تواند نجا‌ت‌بخش آنها باشد.

کعبی در پایان گفت: حمله رژیم صهیونیستی به قنیطره مقدمه زوال و نابودی آنها است.

دیدار ‌سیدحسن نصرالله ‌با امام خامنه‌ای ‌‌برکات ارزنده‌ای برای لبنان داشت

مسئول حزب‌الله لبنان در ایران با بیان اینکه حزب‌الله نابودی رژیم صهیونیستی و داعش با قاطعیت دنبال می‌کند، گفت: هرکس پرچم امام علی (ع) را بلند کند هرگز شکست نمی‌خورد.

سید عبدالله صفی‌الدین پیش از ظهر امروز در مجلس یادبود شهدای حزب‌الله قنیطره و دفاع ازحرم رژیم صهیونیستی که در مسجد عباد لشکر آباد اهواز برگزار شد، اظهار کرد: حزب‌الله پیرو ولایت است و هر ملتی که پیرو ولایت باشد پیروز است.

وی با بیان اینکه حزب‌الله نابودی رژیم صهیونیستی و داعش با قاطعیت دنبال می‌کند، به دیدار سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این دیدار ‌‌برکات ارزنده‌ای برای لبنان داشت.

صفی‌الدین در ادامه تاکید کرد: هرکس پرچم امام علی (ع) را بلند کند هرگز شکست نمی‌خورد.

مسئول حزب‌الله لبنان در ایران همچنین در پایان با تبریک میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع) به مردم خوزستان گفت: از گذشته‌های دور استان خوزستان و جبل عامل جنوب لبنان ارتباط نزدیکی با هم داشته‌اند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار