تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۸۳۸۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهداء کتاب‌های شخصی دکتر مجیدی به کتابخانه‌های اندیمشک
خوزنیوز: سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اندیمشک از اهداء کتابخانه شخصی دکترمجیدی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک به کتابخانه های عمومی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ مسلم میرزاوند سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اندیمشک از اهدای کتابخانه شخصی دکتر مجیدی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این حرکت فرهنگی دکتر احمد مجیدی که ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک را نیز بر عهده دارد نشان از توجه و اهمیت به حوزه کتاب و کتابخوانی است.

میرزاوند گفت: این کتاب ها در بخش های مختلف پزشکی، تاریخی، مذهبی و ادبیات می باشند که توسط یکی از دندانپزشکان شهرستان اندیمشک به کتابخانه های عمومی این شهرستان اهدا شده است.

وی عنوان کرد: دکتر مجیدی به هنگام اهداء کتاب های شخصی خود ضمن یادآوری دوره تحصیل خود در مقطع پزشکی بیان داشت تأثیر و آرامش کتابخانه های عمومی شهرستان اندیمشک باعث شده تا بنده بتوانم در کنکور دولتی در رشته پزشکی قبول و این موفقیت را متأثر از نعمت ها و فضای آرام کتابخانه های عمومی می دانم و امیدوارم تمام دانش آموزان، دانشجویان و همه جوامع صنفی بتوانند از کتابخانه های عمومی بهره لازم را ببرند.

در پایان مسلم میرزاوند نیز ضمن تشکر از دکتر مجیدی به خاطر اهداء کتاب های شخصی خود، آمادگی کتابخانه های عمومی را جهت دریافت کتب اهدایی مردم فرهنگ دوست شهرستان اندیمشک به کتابخانه های عمومی توسط اشخاص و ادارات سطح شهرستان را اعلام داشت. 
:
:
:
آخرین اخبار