تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۸۳۹۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در جلسه شورای ترافیک ماهشهر صورت گرفت
انتقاد معاون فرماندار ماهشهر از ترافیک مسیر بندر امام
معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر از بی‌توجه به مشکل ترافیک مسیر ماهشهر به بندر امام انتقاد کرد.

سالم عبادی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروزی لازم است تمهیدات ویژه‌ای برای تسهیل در تردد و ترافیک و همچنین رفع معضلات موجود اندیشیده شود.

وی ادامه داد: طرح‌های ترافیکی باید کارشناسانه‌تر مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات علمی و جدی در ارتباط با رفع مشکلات و معضلات انجام شود.

معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: مسئولان از جنس مردم هستند و وظیفه و رسالت بسیار سنگینی بر دوش دارند و باید برای خدمات‌رسانی بهتر و شایسته‌تر به مردم تمام تلاش و کوشش خود را به کار بگیرند.

عبادی متذکر شد: مدتی است در مسیر ماهشهر به بندر امام به دلیل تردد ماشین‌های سنگین ترافیک بسیار سنگینی به وجود می‌آید و خودروها ساعت‌ها در این ترافیک گیر و معطل می‌مانند.

معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر تأکید کرد: تمام مصوبات شورای ترافیک لازم‌الاجرا است و ادارات و دستگاه‌ها باید این مصوبات را اجرایی و عملیاتی کنند.

عبادی در ادامه اظهار کرد: ایستگاه‌های تاکسی در سطح شهرستان باید ساماندهی شوند و نظارت کافی نیز بر عملکرد حمل و نقل درون شهری و برون شهری صورت بگیرد.

وی در پایان به آخرین وضعیت روشنایی مسیر ماهشهر به شهر چمران اشاره کرد و گفت: پروژه تعمیر و راه‌اندازی مجدد روشنایی این مسیر 20 اسفندماه جاری به بهره‌برداری کامل خواهد رسید و جاده ماهشهر به شهر چمران مجدداً روشن خواهد شد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: بندر امام ، ماهشهر
:
:
:
آخرین اخبار