تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۸۳۹۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان:
آماده ي استقبال از كاروان هاي راهيان نور هستيم
خوزنیوز: مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان از آمادگي حوزه ي مسووليت خود در استقبال از كاروان هاي راهيان نور خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ هوشمند صفائي در نهمین نشست شورای هماهنگی مدیران کل حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:‌ بسيج در كشور ما داراي جايگاه و قداست والايي است. فرهنگ بسيج در كشور بايد زنده نگه داشته شده و به نسل هاي آينده منتقل شود و يكي از راه كارهاي آن تداوم و توسعه اردوهاي راهيان نور است.

در اين نشست كه فرمانده مركز مقاومت بسيج وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي در اهواز حضور داشت صفائي افزود: به واسطه اردوهاي راهيان نور خانواده ها و نسل جوان با مناطق عملياتي آشنا مي شود و از نزديك در جريان فداكاري ها ورشادت هاي فرزندان اين مرزو بوم در پاسداري از نظام قرار مي گيرند.

او در ادامه با اشاره به اين كه وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي به عنوان معين يادمان در استان معرفي شده است، گفت: اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان و سازمان هاي تابعه با تمام امكانات آمادگي پذيرايي از زايران مناطق عملياتي را دارند و ان شاا... زايران با خاطره اي خوش به استان هاي خود برگردند.

در ادامه اين نشست فرمانده مركز مقاومت بسيج وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي گفت: بدون شك اگر امنيتي امروز در كشور برقرار است مرهون نثار خون پاك شهيدان است. اگر تلاش صادقانه رزمندگان و ايثارگران جنگ تحميلي نبود قطعا ما آرامش امروز را نداشتيم.
ميرابي در ادامه با اشاره به تاكيد مقام معظم رهبري در خصوص نقش اثرگذار كاروان هاي راهيان نور در انتقال پيام شهدا به نسل آينده و جوانان گفت: ‌درخواست اين است كه با توجه به هزينه هاي برگزاري اين اردوها، ان شاا... امسال تمهيداتي اتخاذ شود سفري پرخير و بركت و تاثيرگذار براي زايران مناطق عملياتي داشته باشيم.

فرمانده مركز مقاومت بسيج وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي افزود: در طول 3 گذشته بيش از 18 هزار نفر از همكاران در قالب كاروان هاي راهيان نور به خوزستان براي بازديد از مناطق عملياتي اعزام شده اند و امسال نيز به ياري خداوند با توجه به برنامه ريزي هاي صورت گرفته پذيراي حدود هفت تا هشت هزار نفر زاير در سطح وزارتخانه و ديگر سازمان هاي تابعه خواهيم بود.

ميرابي در ادامه با اشاره به اختصاص مسووليت امور يك منطقه عملياتي به هر وزارتخانه گفت:‌ مسووليت دو جايگاه شلمچه خوزستان و سيرانوند كردستان به وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي محول شده است كه اين دو مكان معين يادمان ها خواهند بود.

در پايان اين نشست فرمانده مركز مقاومت بسيج وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي به بيان برنامه ها و  انتظارهاي خود از اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان و سازمان هاي تابعه در استقبال از زايران راهيان نور پرداخت.
:
:
:
آخرین اخبار