تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۸۴۰۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری مانور هفته بهداشت عمومی در اهواز
خوزنیوز: جلسه هماهنگی برگزاری مانور هفته بهداشت عمومی با حضور مخمل زاده مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان، مظفری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز و مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز گفت: مانور هفته بهداشت عمومی از تاریخ 16 تا 22 اسفند در اهواز انجام می شود.

علی مظفری افزود: هدف از این مانور ارتقاء فرهنگ بهداشت عمومی و محیط زیست در جامعه ، ایجاد روحیه نشاط و شادابی و حضور بیشتر مردم و سازمان‌های مردم نهاد در پاکسازی و بهداشت عمومی عنوان نمود.

معاون فرماندار اهواز خاطر نشان کرد: به منظور برگزاری مطلوب این مانور شش کارگروه نظافت  محیط شهری،  پاکسازی مناطق روستایی و محیط طبیعی، جاده ها و اماکن بین راهی، بهداشت مدارس و مهدکودکها، آموزش و نظارت و ارزیابی  فعالیت می نمایند.

مدیر کل امور  اجتماعی استانداری خوزستان نیز در این جلسه با تأکید بر تقویت هماهنگی بین بخشی در برگزاری این مانور و فراهم نمودن زمینه حضور عموم مردم گفت: در این زمینه لازم است با توجه به اهداف تعیین شده، دستگاه‌های اجرایی برنامه ریزی دقیق و هماهنگ داشته و حضور اقشار مختلف مردم و سازمان های مردم نهاد پر رنگ باشد.

مهرداد شریف مخمل زاده افزود: در روز شمار این هفته عناوین و اهداف متنوعی در نظر گرفته شده که متناسب با آن برنامه های مختلفی برای گروههای هدف مختلف پیش بینی شده است.

:
:
:
آخرین اخبار