تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۸۴۰۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاهش تخلفات ساختمانی و ارتقای کیفیت ساخت و ساز در خوزستان
عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان از کاهش تخلفات ساختمانی و ارتقای سطح کیفیت ساخت و ساز و ساختمان سازی در استان در سال جاری خبر داد.

مرادعلی واهبی اظهارکرد: این موفقیت با انجام اقداماتی از جمله آموزش کارگران ساختمانی با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان به دست آمده است.

وی افزود: کارگران ساختمانی ازعوامل تاثیرگذار در ساخت و ساز محسوب می‌شوند که ارایه این اموزش‌ها موجب افزایش مهارت و اعطای گواهینامه به آن‌ها شده است.

واهبی تصریح کرد: جلوگیری از استفاده مصالح غیر استاندارد چه در سطح تولید کنندگان و چه در سطح مصرف کنندگان و بازآموزی مهندسان ناظر ساختمانی از دیگر اقدامات در راستای افزایش کیفیت ساخت و ساز و کاهش تخلفات بوده است.

وی عنوان کرد: همچنین در سال جاری حوادث ساختمانی در استان 35 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است که برنامه ما این است در سال آینده این رقم به 50 درصد برسد.

عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان بیان کرد: آمار حوادث ساختمانی در کشور هر ساله افزایش می یابد که خوشبختانه این آمار در استان روند کاهشی داشته است. این موضوع یک موفقیت برای ما محسوب می‌شود که با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان محقق شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار