تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۸۴۶۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قاضی شعبه جزایی دادگستری شوش:
درخواست قاضی دادگستری شوش از مردم

قاضی شعبه جزایی دادگستری شوش از مردم درخواست کرد؛ برای شناسایی مجرمان و افراد مسلح، با نیروی انتظامی و دادگستری همکاری داشته باشند.

مسعود سرخه در ارتباط با افزایش اسلحه و تیراندازی گاه و بیگاه در این شهرستان اظهار کرد: طبق تحقیقاتی که انجام شده، اسلحه از مرز استان ایلام و شهرستان دهلران و از طریق روستاهای اطراف دهلران وارد منطقه شوش می‌شود.

وی، راه‌های جلوگیری از ورود اسلحه را فعالیت مضاعف نیروی انتظامی و زدن ایست‌های بازرسی و همکاری مردم منطقه با ماموران مذکور دانست و تأکید کرد: اینکه ناامنی در تمام شهرها هست، نمی‌تواند دلیل توجیه کننده‌ای برای این باشد که به فکر تأمین امنیت شهر خودمان نباشیم.

قاضی شعبه جزایی دادگستری شوش تصریح کرد: در زمینه تامین امنیت شهر شوش با مسئولان امنیتی و دادستان و نماینده شهر و معاونان قضایی استان دائما در تماس هستم و پیگیری کرده و اشد مجازات را علیه مجرمین اعمال می‌کنم.

سرخه در ارتباط با مجازات حمل سلاح و تیر اندازی عنوان کرد: کارگروهی در این زمینه تشکیل شده و در صورت شناسایی و اثبات جرم، اشد مجازات که پنج سال حبس و دو سال تبعید است، اعمال خواهد شد.

وی از مردم درخواست کرد که برای شناسایی مجرمان و افراد مسلح، با نیروی انتظامی و دادگستری همکاری داشته باشند.

افزایش اسلحه و تیراندازی‌های گاه و بیگاه برخی افراد، موجب ایجاد احساس ناامنی در سطح شهر شوش شده است.

مرجع / فـارس
برچسب ها: دادگستری ، شوشتر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
0
با تهدید و اعمال اشد مجازات موافق نیستم در خصوص موضوع امنیت شهرمان باید فرهنگ سازی شود که مردم را از تبعات حمل سلاح و تیراندازی و ایجاد ناامنی آگاه نمود وتنها استفاده از مجازات و تبعید بدون ایجاد زمینه فرهنگی قطعا کارساز و راهگشا نخواهد بود
:
:
:
آخرین اخبار