تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۸۴۶۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با همراهی جمعی از مسئولان صوت گرفت
حضور معاون مدیرکل بهداشت و درمان میسان عراق در اهواز
معاون مدیرکل بهداشت و درمان استان میسان عراق از زیرساخت‌های بهداشت و درمان شهر اهواز بازدید کرد.

 ظهر امروز علی محمود العلاق معاون مدیرکل بهداشت و درمان استان میسان عراق که برای عقد تفاهمنامه گردشگری سلامت بین این استان و خوزستان، وارد اهواز شده از زیرساخت‌های بهداشت و درمان این شهر بازدید کرد.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی اهواز در همین بازدید اظهار کرد: دکتر محمود العلاق از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اهواز بازدید کرد.

مهران حق‌پرست افزود: معاون مدیرکل بهداشت و درمان استان میسان با سفر به خوزستان و بازدید از زیرساخت‌های بخش درمان اهواز، از نزدیک با توانایی‌های بیمارستانی و درمانی این شهر آشنا شد.
وی گفت: قرار است تفاهمنامه‌ای در راستای تسهیل در روابط استان‌های خوزستان و میسان، برای همکاری بیشتر در زمینه آموزش، اعزام پزشکان و متخصصان و پذیرش بیماران عراق در هفت بند عصر امروز منعقد شود.
وی ادامه داد: در بخش اعزام بیمار از کشور عراق، تمام هزینه‌های درمانی از سوی این کشور پرداخت می‌شود که این مسئله می‌تواند برای خوزستان درآمدزایی خوبی داشته باشد.
مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در قالب این تفاهمنامه، تجربیات بخش بهداشت و درمان خوزستان در اختیار پزشکان و پرستاران استان میسان قرار داده می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار