تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۸۵۲۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جزئیات جدید از بسته خدمات درمانی در سال ۹۴
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، از ارتقاء بسته خدمات درمانی و بیمه ای بیمه شدگان در سال ۹۴ خبر داد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، از ارتقاء بسته خدمات درمانی و بیمه ای بیمه شدگان در سال ۹۴ خبر داد و گفت: توانمندسازی بیمه شدگان یکی از اقدامات مهمی است که اجرایی خواهد شد.

انوشیروان محسنی بند پی افزود: در سال جاری برنامه ها و طرحهای زیادی اجرایی خواهد شد که البته ادامه و توسعه برخی از طرحهای در دست اجرای سال ۹۳ نیز در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد: در سال گذشته پوشش فراگیر بیمه ای برای افراد فاقد بیمه در کشور ایجاد شد بطوریکه ۸ میلیون نفر نیز تحت پوش قرار گرفته و از خدمات سرپایی و بستری مراکز درمانی بهره مند می شوند.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه ارتقاء بسته خدمات بیمه پایه یکی از برنامه های سازمان بیمه سلامت است، گفت: قصدداریم با ارائه برنامه هایی در سال جاری بسته خدمتی بیمه شدگان را هم در بخش خدمات سرپایی و هم بستری ارتقاد دهیم .

به گفته وی، در حال حاضر بیمه شد‌‌گان بیمه سلامت در صندوق روستاییان و شهرهای دارای جمعیت کمتر از ۲۰ هزار نفر ۳ درصد و سایر بیمه‌شدگان حدود ۶ درصد هزینه های بستری را پرداخت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت به توانمند سازی بیمه شدگان اشاره کرد و گفت: با تشکیل اداره توانمند سازی در جهت حقوق بیمه شدگان و همچنین سلامت آنان، نوع بیماری و مشکلات درمانی خودشان، آگاهی های لازم ارائه می شود.

محسنی افزود: همچنین این امکان به آنان داده می شود که از یک راهنمای بالینی برخوردار باشند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار