تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۸۶۷۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عملیات اجرایی ساخت استخر ناصرخسرو اهواز متوقف است
معاون عمراني اداره‌كل ورزش و جوانان خوزستان گفت: عملیات اجرایی ساخت استخر سرپوشيده ناصرخسرو اهواز به دلیل عدم اعتبار متوقف است.

امين دارابي اظهار كرد: اين استخر از مصوبات دور دوم سفر رياست جمهوري در سال 89 و از محل اعتبارات كمك​هاي وزارت نفت و جزو آن هشت استخري بود كه براي استان تعريف شد که البته اين تعداد استخر پس از مدتي به پنج استخر كاهش پيدا كرد. استخر سرپوشيده ناصرخسرو اهواز نيز از جمله استخرهايي بود كه از تعهدات وزارت نفت خارج شد.

وي ادامه‌داد: پس از آن اداره‌كل ورزش و جوانان خوزستان، اعتبار ساخت اين استخر را از محل اعتبارات استاني تامين كرد و عمليات اجرايي بر اساس همين اعتبار، مجددا از ابتداي سال 91 آغاز شد ولي باز هم به دليل ممانعت شهرداري به خاطر عدم پرداخت عوارض، اين پروژه مجددا متوقف شد و در سال 93 نیز اعتباري بابت آن پيش​بيني نشد و كار همچنان متوقف است.

معاون عمراني اداره‌كل ورزش و جوانان خوزستان بيان‌كرد: اين استخر جزو پروژه​هايي است كه داراي پيشرفت فيزيكي كمتر از 50 درصد مي​باشد و بر اساس مصوبات جديد و با رعایت آيين​نامه​ها و قوانين ذي‌ربط جهت واگذاري به بخش خصوصي در نظر گرفته شده است. اين استخر جهت اتمام كار به دو ميليارد تومان اعتبار نياز دارد تا در صورت رفع موانع مربوط به شهرداری، به بهره‌برداری برسد.

وي خاطرنشان‌كرد: سوله این استخر نصب شده است، آرماتوربندي و ديواره​هاي استخر نیز آماده بتن‌ريزي است. همچنین تمام عملیات ساخت ساختمان‌های جانبي و مرحله سفت​كاري انجام شده و سفت‌كاري سوله استخر به جز سقف سوله به پايان رسيده است.

دارابی با بیان این‌که تاكنون 700 ميليون تومان براي اين پروژه اعتبار هزينه شده است، گفت: در صورت دادن اعتبار و برطرف شدن موانع و مشكلات مربوط به عوارض شهرداری، پيش​بيني مي‌شود این استخر در دهه فجر سال 94 افتتاح شود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد
|
NETHERLANDS
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
0
0
سلام و تشکر از وب سایت خوبتان.
قرار بود پرشین استخر ادامه ساخت استخر و محوطه را برعهده بگیرد.(امیدواریم صحیح باشد)
:
:
:
آخرین اخبار