تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۸۶۷۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل فرودگاه های خوزستان:
کمبود تاکسی در فرودگاه اهواز معطلی مسافران را به دنبال دارد
مدیرکل فرودگاه های خوزستان گفت: وجود تنها 180 تاکسی در فرودگاه اهواز از مشکلات فرودگاه اهواز است که در مواقعی که دو پرواز همزمان و یا با فاصله زمانی کم فرود کنند، کمبود شدید تاکسی احساس می شود.

محمدسعید شرفی روز دوشنبه اظهار کرد: تاکسی بی سیم تشریفات و انجمن تاکسیرانی فرودگاه اهواز دو شرکت فعال در فرودگاه اهواز است که فعالیت دو شرکت در کنار هم رقابتی در کیفیت ارایه خدمات به مسافران ایجاد می کند اما لازم است شرکت های بیشتری وارد عمل شوند که علاوه بر ایجاد رقابت، افزایش خودرو را نیز شاهد باشیم.

وی افزود:در جلسه ای در استانداری خوزستان در این خصوص قرار شد تدابیری برای ارتقای کیفیت خدمات تاکسیرانی فرودگاه اهواز اندیشیده شود که در صورت اجرایی شدن این تدابیر تغییرات بسیاری در کیفیت سرویس دهی مشاهده خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه های خوزستان بیان کرد:بیشتر 180 دستگاه تاکسی فعال در فرودگاه اهواز فرسوده، و جدیدترین این خودروها مدل چهار سال گذشته است و همین موجب می شود که بیشتر درآمد تاکسیرانان فرودگاه خرج خودروی مستهلک آنها شود و از درآمد ناکافی خود شاکی باشند.

وی ادامه داد: با اضافه کردن خودرو به ناوگان تاکسیرانی فرودگاه اهواز و دادن حق انتخاب به مسافران امکان خدمات دهی بیشتر به مسافران افزایش، و از تجمع مسافران در فرودگاه اهواز در مواقعی که دو پرواز همزمان فرود کنند جلوگیری می شود.

در فرودگاه اهواز سالانه دو و نیم میلیون مسافر جابجا می شود و هر هفته حدود 30 تا 40 پرواز فرودی با حدود 150 تا 250 مسافر در هر پرواز در این فرودگاه انجام می شود.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: فرودگاه اهواز
:
:
:
آخرین اخبار