تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۸۶۷۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری دوره‌های خبرنگاری برای دانش‌آموزان خوزستانی
رییس سازمان دانش‌آموزی خوزستان گفت: از برنامه‌های این سازمان برگزاری دوره‌های خبرنگاری برای دانش‌آموزان است.

علیرضا مسرور اظهارکرد: سازمان دانش آموزی استان با توجه به اهداف دانش‌آموزی، دوره‌های آموزش خبرنگاری را برای دانش‌آموزان تمام نقاط استان برگزار کرده است.

وی با اشاره به این که سازمان دانش‌آموزی استان تصمیم به توسعه دوره خبرنگاری دانش‌آموزی دارد، افزود: شعار ما ”هر مدرسه حداقل یک خبرنگار” است و به همین جهت سازمان در نظر دارد دوره آموزش تخصصی خبرنگاری را در تابستان توسعه دهد.

مسرور ادامه‌داد: همچنین سازمان برای سایر شهروندان دوره‌های ارتقای مهارت نیز برگزار خواهد کرد. دوره‌های آموزش امداد و نجات، دوره‌های آموزش مهارت‌های ارتباط، دوره‌های آموزش تربیت اجتماعی و همچنین دوره‌های اردو در طبیعت از جمله برنامه‌های دیگر سازمان برای علاقه مندان است.

وی در مورد اردوگاه‌های دانش‌آموزی، توضیح داد: این اردوگاه‌ها که در گذشته در اختیار سازمان دانش‌آموزی بوده‌اند، در دولت سابق به سازمان امور تربیتی واگذار شده‌اند و سازمان دانش‌آموزی اردوگاهی مخصوص به خود نداشت اما در حال حاضر با همکاری سازمان امور تربیتی از این اردوگاه‌ها استفاده می‌کنیم ولی اگر اردوگاهی مختص به سازمان دانش‌آموزی باشد دیگر برای استفاده دانش‌آموزان از آن‌ها مبلغی دریافت نمی‌کنیم.

رییس سازمان دانش‌آموزی تصریح‌کرد: در سال تحصیلی جاری سازمان دانش‌آموزی گردهمایی تشکل‌های دانش‌آموزان پیشتاز و فرزانه را در تمام مناطق آموزشی استان برگزار کرده است.

مسرور افزود: در این زمینه اردویی یک روزه و گردهمایی دانش‌آموزی تحت عنوان تشکل‌های پیشتاز برای دانش‌آموزان پسر و تشکل فرزانه برای دانش‌آموزان دختران برگزار شد که دانش‌آموزان در طی آن به اجرای مراسم سازمان دانش‌آموزی پرداختند. در هر منطقه آموزشی این اجتماع توسط سازمان دانش‌آموزی در مدارس برگزار می‌شود. همچنین اعضای سازمان در ایام نوروزی به عنوان راهنما در پایگاه خدمت‌رسانی به مسافران فعال بوده‌اند.

وی گفت: قول‌های مبنی بر اختصاص اردوگاه ویژه سازمان دانش‌آموزی خوزستان از سوی وزارت آموزش و پرورش و استانداری داده شده است که امیدواریم به سرانجام برسد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار