تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۸۷۰۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قائم مقام باشگاه:
استقلال خوزستان توانایی ماندن در لیگ برتر را دارد
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: باتوجه به توانایی هایی که در تیم خود می بینیم، این تیم بی شک در رقابت های لیگ برتر ماندنی است.

علی پور کیانی روز یکشنبه شرایط تیم را در رقابت های لیگ برتر کشور و دو هفته مانده به پایان رقابت های لیگ حساس و دشوار دانست و اظهار کرد: تیم ما در بازی گذشته برابر سپاهان دست و پا بسته نبود و اگر بازیکنان ما تجربه لازم را داشتند می توانستیم از این بازی امتیاز بگیریم.

وی افزود: تیم حریف در این بازی جوانمردانه بازی کرد و از تجربه خود برای کسب سه امتیاز بازی استفاده کرد اما تیم ما در بیشتر بازی های خود در لیگ برخلاف بازی خوبی که ارایه داد نتیجه گرفت.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان اضافه کرد: اگرچه اکنون شرایط حساسی در لیگ داریم اما این وعده را می دهیم که با تمام توان خود برای ماندن در لیگ برتر تلاش خواهیم کرد.

وی در باره دو بازی تیم خود در هفته های پایانی برابر سایپا و پیکان هم گفت: اکنون در این شرایط هر بازی برای ما حساسیت خاص خود را دارد و ما در دو بازی باقیمانده تنها به کسب امتیاز می اندیشیم.

پور کیانی اظهار کرد: اگرچه تیم ما باید در بازی های گذشته برای خود امتیازات لازم را اندوخته می کرد اما هرسال که از حضورمان در لیگ برتر می گذرد بر تجربه بازیکنان ما اضافه خواهد شد و بدون شک سال آینده شرایطی بهتر را برای خود رقم خواهیم زد.

وی اظهار کرد: اکنون تیم های پایین جدول دست کمی از بالای جدولی ها ندارند چرا که هرتیم در این شرایط می تواند حریف خطرناکی برای تیم مقابلش باشد.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: این تیم پله های ترقی را یکی پس از دیگری سپری خواهد کرد و امید است در فصل آینده هفته های پایانی را با آرامش بیشتری سپری کنیم.

وی افزود: در این فصل نیز مدیریت باشگاه حمایت های بی دریغی از بازیکنان تیم داشت و انتظار می رود این حمایت ها در فصل آینده نیز تا رسیدن به جایگاه بالایی در لیگ تداوم داشته باشد.

تیم استقلال خوزستان اکنون با 26 امتیاز در رده سیزدهم جدول رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد و در دو بازی آینده خود برابر تیم های سایپا و پیکان به میدان می رود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار