تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۸۷۳۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون توسعه پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد:
اعطای پایه تشویقی به اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز
معاون توسعه پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اهواز از اعطای پایه تشویقی به اعضا هیئت علمی دانشگاه خبر داد
خوزنیوز: معاون توسعه پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اهواز از اعطای پایه تشویقی به اعضا هیئت علمی دانشگاه خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر نادر صاکی گفت: همزمان با فرا رسیدن میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر و همچنین به مناسبت روز معلم به منظور تشویق اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اجرای فعالیت‌های پژوهشی موثر، بر اساس مفاد آیین نامه استخدام اعضای هیات علمی، سالیانه یک پایه تشویقی طبق شرایط زیر اعطا می‌شود.

وی ادامه داد: این امتیاز به آن دسته از اعضا هیئت علمی آموزشی که در یک سال موفق به کسب حداقل 18 امتیاز و اعضای هیئت علمی پژوهشی که در یک سال موفق به کسب 36 امتیاز از چاپ مقاله در مجلات معتبر بین المللی (Medline ، ISI ، و یا Pubmed) شده اند، تعلق میگیرد همچنین تا سقف 20% امتیازات فوق می تواند از محل امتیاز استناد (Citation) کسب گردد.

صاکی تصریح کرد: مقالات چاپ شده در بازه یک ساله ملاک اعطای پایه تشویقی می باشند و در صورتی‌که امتیاز کسب شده در بازه یک ساله مورد درخواست، بیش از حداقل لازم برای دریافت پایه باشد، برای سال بعد قابل ذخیره نمی باشد. امتیاز استناد نیز برای بازه زمانی یکساله فوق الذکر محاسبه می شود.

معاون توسعه پژوهش و فناوری دانشگاه افزود: همچنین روش دیگر بهره مندی از پایه تشویقی جذب منابع مالی از محل طرح های ارتباط با صنعت می باشد بطوریکه با جذب 70 میلیون تومان به بالا به مجری اصلی طرح پایه تشویقی داده می شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: به اعضای هیئت علمی که موفق به ثبت اختراع (Patent ) در European Patent ، Japanese Patent و یا US Patent شده اند و تاییدیه وزارت بهداشت مبنی بر کسب امتیاز کامل نوآوری و خلاقیت را دارا باشند نیز پایه تشویقی داده می شود. پایه تشویقی این بخش تنها به نفر اصلی ثبت کننده اختراع اعطا می گردد و تاریخ اعطای پایه در همان سال ثبت اختراع خواهد بود.

صاکی در پایان گفت: همچنین اعضای هیئت علمی که موفق به ثبت اختراع در داخل کشور (در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی) به اضافه چاپ مقاله مرتبط با اختراع در یکی از مجله های نمایه شده در ISI یا Pubmed و یا Medline شده اند نیز در صورت داشتن تایدیه وزارت بهداشت مبنی بر کسب امتیاز کامل نوآوری و خلاقیت نیز پایه تشویقی تعلق می گیرد و برای کارهای مشترک پایه تشویقی تنها به نفر اصلی ثبت کننده اختراع اعطا می شود.
:
:
:
آخرین اخبار