تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۸۷۳۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون راهداری راه و شهرسازی خوزستان:
وضعیت آسفالت 300 کیلومتر از راه‌های استان بحرانی است
معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: وضعیت روکش آسفالت 300کیلومتر از راه های اصلی و فرعی این استان نامناسب و بحرانی است.

جهانبخش امانی روز چهارشنبه اظهار داشت: از این مجموع یکصد کیلومتر راه اصلی و مابقی فرعی است که اگر در بهبود وضعیت اینها چاره ای فوری اندیشیده نشود هزینه های آسفالت و نگهداری آن تا دو برابر خواهد شد.

وی اضافه کرد: هر یک از دستگاه های اجرایی در ترافیک جاده ای و استفاده از جاده ها نقش دارند که نسبت به سهمی که دارند باید در ایمنی جاده ها سرمایه گذاری کنند.

امانی روکش آسفالت جاده ها و ارتقای ایمنی راه ها را اولویت های اصلی خوزستان در سال جاری عنوان کرد و افزود: در نشستی که سه شنبه هفته گذشته با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد پیشنهاد شد برای این منظور سه هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص یابد.

وی تخصیص این اعتبار را در گرو انجام بررسی های کارشناسی از سوی وزارتخانه متبوع دانست.

امانی رقم پیشنهادی از محل اعتبارات استانی را هم به میزان دو برابر پارسال(سه هزار میلیارد ریال) اعلام کرد و گفت: هر دو اعتبار تا سی ام تیر 1394ابلاغ می شود.

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان امانی در ادامه افزود: در حوزه راهداری هدف اصلی حفظ سرمایه های موجود با برخی اقدام ها است که ارتقای ایمنی و روکش آسفالت را شامل می شود.

خوزستان با برخورداری از پنج هزار و 150 کیلومتر جاده ارتباطی و 11 هزار کیلومتر راه روستایی از نظر طول راه ها رتبه پنجم کشور را داراست.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
0
1
سرانجام ساخت جاده فرعی مسجدسلیمان به امام زاده سید صالح-ایذه توسط شرکت نفت به کجا رسید؟و ایا وزارت راه و شهرسازی طرحی برای ساخت جاده اصلی بین دو شهر قدیمی مسجدسلیمان و ایذه ندارد؟مسجدسلیمان و ایذه تنها شهرستانهای در مجاور هم در ایران هستن که دارای جاده بین شهری اصلی نیستن و مردم مجبورن از دو جاده فرعی و فرسوده مسجدسلیمان-اندیکا-ایذه یا مسجدسلیمان-هفتگل-ایذه بطول 170 کیلومتر طی مسیر کنن در حال فاصله بین این دو شهر مجاور کمتر از 80 کیلومتر هست.
:
:
:
آخرین اخبار