تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۸۷۹۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور ویژه خوزستان در نمایشگاه صنایع دستی تهران
مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان از شرکت ویژه استان خوزستان در نمایشگاه صنایع دستی ایران خبر داد و گفت: خوزستان به دلیل توانمندی‌هایش در این نمایشگاه به صورت ویژه حضور دارد.

افشین حیدری اظهار کرد: به دلیل توانمندی‌های موجود در بخش صنایع دستی استان خوزستان امسال به جای تعدادی محدود غرفه در نمایشگاه سالنی به خوزستان اختصاص یافته است تا داشته‌های پرتعدادش را در این حوزه به نمایش بگذارد.

وی توضیح داد: نمایشگاه صنایع دستی ایران به مناسبت روز جهانی صنایع دستی در 20 خرداد در تهران آغاز به کار خواهد کرد و خوزستان نیز در این نمایشگاه داشته‌های فرهنگی و صنایع دستی خود را به نمایش خواهد گذاشت.

مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان اضافه کرد: در نمایشگاه صنایع دستی ایران در سال جاری 30 صنعت‌گر از خوزستان در 25 غرفه فعالیت خواهند کرد که اختصاص این تعداد غرفه به صنایع دستی خوزستان در این نمایشگاه معتبر بی‌سابقه و باعث افتخار است.

حیدری یادآوری کرد: در سال جاری استان خوزستان مقام نخست رشد و توسعه بازارچه‌های صنایع دستی را کسب کرد و در توسعه صادرات صنایع دستی از استان‌های برتر به شمار آمده است که این افتخارات باعث شده در این نمایشگاه جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار