تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۸۸۳۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازسازی برخی مدارس هندیجان آغاز شد
فرماندار شهرستان هندیجان گفت: تعمیر و بازسازی برخی از مدارس شهری و روستایی این شهرستان در قالب طرح هجرت سه سازمان بسیج مستضعفان آغاز شد.

احمد جعفری نسب شنبه اظهار کرد: با پایان سال تحصیلی، فعالیت بهسازی برخی مدارس این شهرستان توسط بسیجیان و برخی از دانش آموزان و دانشجویان به صورت داوطلبانه آغاز شده است.

وی بیان کرد: با توجه به نیاز این شهرستان و به منظور یک نوبته کردن مدارس بر اساس اولویت بندی، طرح هجرت سه توسط بسیج مستضعفان در هندیجان آغاز شده است.

جعفری نسب افزود: در حدود 72 مدرسه در این شهرستان وجود دارد که شش مدرسه نیاز به بهسازی و تخریب و بازسازی دارند.

وی گفت: بسیج مستضعفان در قالب طرح هجرت سه، تعمیر و بازسازی مدارسی را بر عهده می گیرد که دانش آموزان امکان و قدرت تعمیر آن مدرسه را داشته باشند.

وی افزود: طرح هجرت سه به تازگی در قالب اوقات فراغت و بسیج سازندگی آغاز شده، و از دانش آموزان مقطع متوسطه برای بازسازی و ساخت و ساز مدارس فرسوده این شهرستان استفاده می شود.

فرماندار هندیجان اظهارکرد: هزینه ساخت و ساز مدارس فرسوده از سوی اداره کل نوسازی مدارس و بسیج سازندگی و خیران تامین می شود.

وی بیان کرد: هم اکنون هفت هزار دانش آموز در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

وی در ادامه گفت: برای اوقات فراغت دانش آموزان هندیجان در تابستان امسال، چهار مرکز دارالقرآن، مدرسه نرجس، مدرسه نسیبه و مدرسه هاجر با کمک بسیج دانش آموزی آماده خدمات رسانی هستند.

فرماندار هندیجان همچنین با ابراز نارضایتی از وضعیت اینترنت در مدارس این شهرستان افزود: اینترنت مدارس هندیجان که مورد نیاز معلمان و دانش آموزان است دچار مشکل و قطعی است که اداره مخابرات موظف است برای سرعت بخشیدن و رفع این مشکل فکری اساسی بکند.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: هندیجان
:
:
:
آخرین اخبار