تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۸۸۴۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه دزفول:
چهارم خرداد برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است
امام جمعه دزفول از چهارم خرداد روز پایداری و مقاومت ، روز دزفول به عنوان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی نام برد وگفت: استقامت و ایستادگی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس ، موجب اقتدار نظام اسلامی در عرصه بین المللی شده است.

حجت اسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی روز دوشنبه در آیین صبحگاه نیروهای نظامی و انتظامی در تیپ 292 زرهی دزفول افزود: مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس دشمن را خوار و ذلیل کرد.

وی کلید حل مشکلات کشور در زمینه های مختلف اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی را مقاومت و ایستادگی ملت ایران عنوان کرد و افزود: در عرصه بین المللی و مذاکرات هسته ای نیز این خط مقاومت است که راه گشاست.

امام جمعه دزفول از اقتصاد مقاومتی به عنوان کلید حل مشکلات اقتصادی کشور نام برد و افزود: مقاومت و پایداری در مقابل هجمه فرهنگی دشمن تنها راه برون رفت از شرایط فرهنگی کشور است.

وی همچنین افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با صبر و استقامت در برابر تحریم و فشار دشمن ایستاده و از نظر نظامی به سطحی رسیده که دشمن جرائت هیچگونه جسارتی به خاک میهن اسلامی را ندارد.

فرمانده تیپ 292 زرهی شهید آزادی دزفول نیز در سخنانی با تشریح عملیات آزادسازی خرمشهر پرداخت و گفت: عملیات بیت المقدس طولانی ترین عملیات آفندی دوران دفاع مقدس بوده که سه قرارگاه عملیاتی فرماندهی نیروهای عمل کننده را فرماندهی می کردند.

سرتیپ دوم گودرز احمدوند همچنین با تشریح مقاومت و ایستادگی مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس و پشتیبانی از رزمندگان افزود: مردم دزفول به رغم اصابت 176 موشک دور برد و هزاران گلوله توپ ، بمب و راکت شهر را تخلیه نکرده و به پشتیبانی از رزمندگان پرداختند.

وی بمباران شهرها و کشتار مردم بی دفاع را جنایت جنگی از سوی رژیم بعث عراق دانست.

در این آیین از خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران و نیز چند پیشکسوت عرصه دفاع مقدس تجلیل شد.

چهارم خرداد به عنوان روز پایداری و مقاومت و روز دزفول نامگذاری شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار