تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۸۸۵۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر؛
برگزاری مسابقه اینترنتی عملیات بیت المقدس
خوزنیوز: مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان از برگزاری مسابقه اینترنتی عملیات بیت المقدس به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر خبر داد.

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر با اعلام این خبر گفت: این مسابقه به منظور آشنایی عموم مردم با چگونگی فتح خرمشهر ، دلاوری و پایمردی جوانان عزیز کشورمان در عملیات بزرگ بیت المقدس و بزرگداشت این واقعه مهم تاریخی برگزار گردیده است.

وی ادامه داد: این مسابقه به درخواست ستاد بزرگداشت سی و سومین سالروز آزاد سازی خرمشهر و باهدف شناخت همه جانبه مجاهدت ها ، رشادت های جوانان و نوجوانان و بهره گیری نسل های امروز از آن همه ایمان و قدرت غیور مردانی که در خون خود غلطتیدند و نگذاشتند ذره از خاک این مهین اسلامی جدا شود ، برگزار گردیده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان افزود: این مسابقه از طریق شبکه کتابخوانان حرفه ای به آدرس www.booki.ir از کتاب عملیات بیت المقدس نوشته مركز مطالعات و تحقيقات جنگ سپاه  از تاریخ 3/3/94 لغایت 3/04/94 در حال برگزاری است و نتایج آن نیز از طریق شبکه مذکور و پورتال اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان به آدرس  http://khozestan.iranpl.ir اعلام می‌گردد ، که به 20 نفر از شرکت کنندگانی که پاسخ صحیح به سوالات مسابقه داده باشند به قید قرعه جوایزی نقدی اهداء خواهد شد.

در پایان سپهر یادآور شد: برنامه های فرهنگی از قبیل برگزاری شب شعر ،برگزاری مسابقه نقاشی ،جلسات نقد و بررسی و فعال سازی گروه های مطالعاتی تا پایان هفته در کلیه کتابخانه های عمومی در حال برگزاری است که علاقمندان می توانند با مراجعه به نزدیک ترین کتابخانه محل زندگی خود در این برنامه ها شرکت نمایند.
:
:
:
آخرین اخبار