تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۸۸۵۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار ایذه:
آبفای ایذه به مشکل آب روستایی رسیدگی کند
معاون فرماندار ایذه گفت: آبفای ایذه به مشکل آب روستایی رسیدگی کند.

حسین کیانی در جلسه شورای اداری فرمانداری این شهرستان با اشاره به وضعیت نامطلوب سیل‌زدگان اسفند ماه سال گذشته در شهرستان اظهار کرد: وضعیت خانواده‌های سیل‌زده روستاهای فالح و ممبین در حالت نامناسب قرار دارد و چندین خانوار دچار مشکل آب آشامیدنی هستند.

وی با بیان اینکه ریشه این مشکل عدم پیگیری آبفای شهرستان است، افزود: مشکل تاسیساتی این روستاها توسط آب روستایی حل شده ولی اداره آبفای شهرستان زیر بار رفع این مشکل نرفته است.

معاون فرماندار ایذه با اشاره به اینکه آب در این روستاها به‌طور مطلوب دست مردم نمی‌رسد، خاطرنشان کرد: اداره امور عشایر نیز باید با پیگیری و رفع نقص مشکل تاسیسات آب روستایی سوسن، همکاری لازم برای رسیدن آب مطلوب به دست این مردم را داشته باشد.

کیانی در ادامه به نزدیک بودن زمان برگزاری کنکور در شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرداری برای میان وعده افراد کنکوری همکاری خود را اعلام کرده و انتظار می‌رود امسال در روز کنکور مشکل قطعی آب و برق را نداشته باشیم و همچنین اکیپ 115 نیز آمادگی خود را داشته باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برگزاری هرگونه جشنواره و سمینار در شهرستان باید با هماهنگی فرمانداری صورت گیرد، چراکه در برخی موارد یک مدیرکل یا میهمان ویژه به شهرستان دعوت شده و فرمانداری هیچ‌گونه اطلاعی از حضور وی برای بحث تامین امنیت و پذیرایی را نداشته است.

کیانی در پایان، با اشاره به خروج بدون هماهنگی برخی مدیران از شهرستان اشاره کرد و گفت: طبق ماده 5 تمام مدیران برای عدم حضور خود در کار و خارج شدن از شهرستان باید با هماهنگی فرمانداری اقدام کنند و امیدواریم با انجام این موارد سطح کیفی پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان نیز افزایش یابد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: ایذه ، آبفای ایذه
:
:
:
آخرین اخبار