تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۸۸۶۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامهرمز خبر داد:
برخورد با مسئولان سهل‌انگار در نگهداری اسناد محرمانه
فرماندار شهرستان رامهرمز گفت: مسئولان ادارات باید در نگهداری اسناد محرمانه و اداری خود نهایت دقت را به عمل آورند در غیر این صورت با مسئول خاطی برخورد جدی خواهد شد.

مصطفی سمالی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن جشن های نیمه شعبان همه مسئولان و مردم می باید مشارکت مادی و معنوی خود را در هر چه بهتر برگزار شدن میلاد منجی عالم بشریت امام عصر(عج) انجام دهند .

وی ادامه داد: فرهنگ ما ریشه در تمدن، تاریخ و عالم هستی دارد زیرا که خداوند همه چیز را براساس نظم ترتیب داده است.

فرماندار رامهرمز با توجه به در پیش بودن انتخابات تصریح کرد: مسئولان ادارات باید در جریان امر انتخابات و شروع آن قرار گیرند و بی طرفی و عدم دخالت خود در موضع گیری‌های انتخاباتی را رعایت کنند و کمک کنند تا قانون رعایت شود.

وی در ادامه افزود: سلامت انتخابات و خوب برگزار شدن آن و حفظ امنیت و جایگاه آن برای ما بسیار مهم است و حرمت‌ها را باید حفظ کنیم.

سمالی ضمن تذکر به مسئولان در حفظ و نگهداری اسناد اداری گفت: مسئولان ادارات باید در نگهداری اسناد محرمانه و اداری خود نهایت دقت را به عمل آورند در غیر این صورت با مسئول خاطی برخورد خواهد شد.

امام جمعه رامهرمز نیز در این جلسه گفت: متاسفانه 35 هزار مدرسه در دنیا برعلیه تفکر  شیعه در حال تربیت نیرو هستند و این وظیفه ما را تا ظهور آقا امام زمان (عج) بسیار سنگین می‌کند.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی افزود: ما معتقدیم که امام زمان مایه امید همه انسان‌ها است اما آنها می‌خواهند این امید را از ما بگیرند لذا وظیفه همگانی است که بخشی از عمر و زندگی خود را صرف امام زمان (عج) کنیم.

در این جلسه پیرامون برگزاری جشن‌های نیمه مبارک شعبان در رامهرمز به اظهار نظر پرداختند و مقرر شد تمام ادارات با مشارکت مردم در هر چه بهتر برگزار شدن این جشن‌ها تلاش کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار