تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۸۸۷۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخشدار مرکزی رامهرمز:
دهیاران رامهرمز برای ایجاد طرح هادی به بنیاد مسکن مراجعه کنند
بخشدار مرکزی رامهرمز گفت: دهیاران روستاهایی که فاقد طرح هادی هستند باید سریعا به بنیاد مسکن مراجعه کنند.

یوسف بروسان امروز اظهار کرد: حفظ آرامش و امنیت مردم و پرهیز از هرگونه درگیری و ایجاد صلح و سازش مابین اقوام مختلف از اولویت‌های کاری ما در روستاهاست و دهیاران موظف به اجرای این امور هستند.

وی ادامه داد: دهیاران باید در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و جمع آوری اسلحه‌های غیرمجاز اطلاع رسانی مناسب با بخشدار مرکزی و نیروی انتظامی انجام دهند.

بخشدار مرکزی رامهرمز تصریح کرد: دهیاران در راستای جلوگیری از سرقت‌های احتمالی در روستاها باید افراد مشکوکی را که وارد روستا می‌شوند، شناسایی کرده و سریعا به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

وی، پیرامون جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز افزود: همه روستاها دارای طرح هادی هستند و دهیاران روستاهایی که فاقد طرح هستند باید سریعا به بنیاد مسکن مراجعه کنند تا نسبت به ایجاد طرح هادی اقدام و از ساخت وسازهای غیرمجاز و خارج از طرح جدا ممانعت به عمل آید.

بروسان همچنین گفت: با توجه به فصل برداشت گندم، دهیاران، کشاورزان را متقاعد کنند تا از آتش زدن کاه و کلش بر جای مانده از درو محصولات زراعی جدا خودداری کنند.

بخشدار مرکزی رامهرمز در پایان، با توجه به خشکسالی و کمبود آب کشاورزی در شهرستان خواستار جلوگیری از هدر رفتن آب کشاورزی و صرفه جویی آب و تبدیل انهار سنتی به سیمانی و صنعتی شد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: رامهرمز
:
:
:
آخرین اخبار