تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۸۸۸۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم ماهشهر در مجلس تأکید کرد؛
لزوم بهره‌مندی ماهشهری‌ها از خدمات بیمارستان پتروشیمی
نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام مردم منطقه باید از خدمات بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر بهره‌مند شوند.

حبیب آقاجری ظهر امروز در بازدید از بیمارستان صنایع پتروشیمی اظهار کرد: خدمات درمانی نقش اساسی در زندگی مردم دارد.

وی افزود: تعرفه‌های درمانی با توجه به طرح تحول سلامت تصویب شده و بیمه‌های تامین اجتماعی با هزینه کمتری منظور شده است.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی بر لزوم استفاده تمام اقشار از خدمات بیمارستان صنایع پتروشیمی تأکید کرد و گفت: از طریق کمیسیون بهداشت و درمان مجلس این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا زمینه استفاده مردم محروم منطقه از خدمات بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر فراهم شود.

در ادامه سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر نیز اظهار کرد: بیمارستان صنایع پتروشیمی متعلق به شرکت پتروشیمی بندر امام (ره) است و از سال 92 این شرکت خصوصی شده است.

 عباس زارع افزود: نبود امکانات اطفای حریق و تجهیزات آتش‌نشانی یکی از عمده مشکلات این بیمارستان بود که این مشکل پس از پیگیری‌های فراوان، از سوی شورای راهبردی تعیین اعتبار و محقق شد.

 وی ادامه داد: در بحث تعمیرات با توجه به اینکه این بیمارستان خصوصی است، هیچ‌گونه کمکی در این راستا صورت نمی‌گیرد و برای بقای بیمارستان و تأمین و نگهداری آن هزینه‌های کلانی نیاز است که امید می‌رود این مشکلات هرچه سریع‌تر برطرف شود.

سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر در ادامه تصریح کرد: دولت برای هزینه‌های درمانی در امر طرح تحول سلامت برای خود ضریبی قرار داده که باید به پزشک پرداخت شود و ما از بودجه خود این هزینه‌ها را به پزشکان پرداخت می‌کنیم.

زارع خاطرنشان کرد: در این طرح بیمارانی که زیرپوشش خدمات بیمه‌ای تأمین اجتماعی قرار دارند هزینه‌های کمتری را به پزشکان پرداخت می‌کنند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
اقایان این بیمارستان مگه ترمیناله که همه استفاده کنن.
این بیمارستان برای جمعیت مشخصی ساخته شده ، همین الان هم جوابگوی خود پرسنل پتروشیمی نیست. دکترهای بیسوادش هم که بماند
نماینده اگه عرضه داره بره بیمارستان بسازه دکتر خوب بیاره.
بی نشون
|
-
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
جناب آقای آقاجری لطف کن در خصوص بهداشت و درمان ماهشهر اقدام اساسی انجام بدهید چرا که از وقتی تحت سیطره دانشکده آبادن رفته هیچ پیشرفتی نبوده بلکه پسرفت داشته و متاسفانه با فرستادن فردی دست نشانده سعی در ماندن شبکه ماهشهر زیر نظر آبادان دارند
علی
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
0
0
جناب نفتی فقط توادمی که استفاده کنی ولی با این حرفت که ترمیناله نشون دادی که نفتی ها توشون کمتر ادم پیدا میشه
:
:
:
آخرین اخبار