تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۹۱۱۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
9 طرح صنعتی و تولیدی در دزفول بهره برداری شد
به مناسبت هفته جهاد کشاورزی 9 طرح صنعتی و تولیدی با حضور مسئولان استانی و محلی در دزفول به بهره برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی دزفول روز سه شنبه در آیین بهره برداری از این 9 واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی شماره 2 دزفول گفت:این طرح ها شامل مرحله نخست سردخانه مواد غذایی اکسین دز در شهرک صنعتی شماره 2 و هشت مرغداری در بخش های مرکزی و سردشت دزفول می باشد که با افتتاح این طرح ها ، زمینه اشتغال 61 نفر به طور مستقیم و 122 نفر به طور غیرمستقیم ایجاد شد.

احمد زراعی اعتبار هزینه شده برای این طرح ها را یکصد میلیارد ریال عنوان کرد و افزود:50 میلیارد ریال از این اعتبار از طریق تسهیلات بانکی و 50 میلیارد دیگر از محل آورده متقاضیان تامین شده است.

وی گفت: مهمترین این طرح ها افتتاح سردخانه مواد غذایی اکسین با ظرفیت پنج هزار تن می باشد که مرحله نخست این سردخانه اکنون با ظرفیت دو هزار و 850 تن امروز بهره برداری شد.

زارعی اعتبار هزینه شده برای سردخانه مواد غذایی را 51 میلیارد ریال بیان کرد و گفت:31 میلیارد ریال این اعتبار از طریق آورده شخصی سرمایه گذار و مابقی اعتبار از طریق تسهیلات بانکی تامین و پرداخت شده است.

وی گفت:با بهره برداری از مرحله نخست این سردخانه برای 60 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

مدیر جهاد کشاورزی دزفول افزود: هشت واحد مرغداری گوشتی شهرستان دزفول نیز با ظرفیت 185 هزار قطعه و تولید گوشت سالانه یک هزار و 400 تن با مشارکت بخش خصوصی به بهره برداری رسید که برای راه اندازی این واحد های مرغداری 32 میلیارد و 250 میلیون ریال هزینه شده است.

زارعی با اشاره به اینکه اکنون 133 واحد مرغداری در دزفول فعال است گفت:سالانه 24 هزار تن گوشت سفید در دزفول تولید می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار