تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۹۳۳۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار اندیمشک:
مشکل نقدینگی شهرک‌های صنعتی اندیمشک برطرف شود
معاون فرماندار اندیمشک گفت: رفع مشکل نقدینگی شهرک‌های صنعتی اندیمشک به منظور توسعه فرصت‌های شغلی در شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

امیرحمزه بزرگی امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی اندیمشک، اظهار داشت: بخش خصوصی از ظرفیت و استعداد فراوانی در بخش سرمایه گذاری بخش‌های صنعتی و تولیدی شهرستان برخوردار هستند.

وی گفت: توجه به اشتغال و فرصت‌های اشتغال نیازمند فرصت‌های نو و نگرش مناسب با توجه به نیازمندی های واحد های مختلف است  و وام‌های خرد  پاسخگوی رفع نیازمندی‌های این بخش نیست.

معاون فرماندار اندیمشک عنوان کرد: در صورت تشویق و تسهیل بخش خصوصی به سرمایه گذاری در بخش های مختلف می توان سبب رونق و شکوفایی شهرستان در بخش‌های مختلف اقتصادی و عمرانی را فراهم کرد.

وی افزود: رفع مشکل نقدینگی شهرک‌های صنعتی اندیمشک به منظور توسعه فرصت‌های شغلی در شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

حمزه بزرگی بیان کرد: در صورت توجه به بخش آموزش‌های فنی و حرفه ای و علاقه مند سازی جوانان بیکار برای فراگیری مهارت‌های فنی و حرفه ای به خصوص در مناطق محروم و روستایی شهرستان جوانان این مناطق از مهارت لازم برای ورود به عرصه کار و فعالیت بهره مند می‌شوند.

معاون فرماندار اندیمشک عنوان کرد: عدم توجه به ظرفیت گسترده شهرستان در بخش های مختلف جغرافیایی و اقلیمی و صنعتی بیکاری در اندیمشک  را تشدید کرده و شناسایی ظرفیت‌های موجود در منطقه عاملی مهم و اساسی در برون رفت از بحران بیکاری در جامعه است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار