تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۹۳۸۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رحمتی هیچ دخالتی در نقل و انتقالات استقلال ندارد
مدافع استقلال تهران گفت: مسلما هر بازیکنی هم که به استقلال می پیوندد بازیکن بزرگی است که توانسته نظر مربیان این تیم را جلب کند.
من به جای صادقی به استقلال نیامدم!

 امین حاج محمدی یکی از خریدهای استقلال برای لیگ پانزدهم که فصل گذشته با نفت روزهای خوبی را سپری کرد، امیدوار است که بتواند با استقلال نیز نتایج خوبی کسب کرده، اگرچه از نظرش رفاقت به وجود آمده در استقلال این مساله را تضمین کرده است. در ادامه گفت و گوی امین حاج محمدی را با خبرنگار کاپ می خوانید:

* وضعیت تمرینات استقلال با اضافه شدن بازیکنان جدید چگونه است؟

خدا را شکر وضعیت خوبی داریم و با اضافه شدن چند بازیکن تمرینات شکل جدی تری به خود گرفته است. امیدوارم در چند روز آینده یکسری از بازیکنان بزرگ تیم که هنوز در تمرینات حاضر نشده اند به ما اضافه شوند تا از ابتدای اردوی کردان با تیم کامل تمرین کنیم.

* به تازگی به استقلال اضافه شدی. به نظرت جو این تیم چگونه است؟

مسلما هر بازیکنی هم که به استقلال می پیوندد بازیکن بزرگی است که توانسته نظر مربیان این تیم را جلب کند. البته چیزی که من در این چند روز دیدم در استقلال جو فوق العاده خوبی وجود دارد. قبل از این شنیده بودم که جو حاکم بر تیم های استقلال و پرسپولیس جالب نیست اما حداقل الان فهمیدم که این موضوع در استقلال وجود ندارد. همه بازیکنان تیم با یکدیگر دوست هستند از بزرگترهای تیم بگیر تا جوانترها احترام هم را نگه می دارند. با این رفاقتی که در تیم به وجود آمده قطعا در طول فصل می توانیم به یکدیگر کمک کنیم و نتایج خوبی بگیریم.

* برخی از کارشناسان از تجربه پایین خریدهای استقلال انتقاد می کنند و معتقدند این مساله ممکن است مشکل ساز شود؟

من فکر می کنم بازیکنان جدید استقلال جدا از خودم شاید تجربه بازی در استقلال و پرسپولیس را نداشتند اما بی تجربه هم نیستند. از جابر انصاری بگیر تا میثم مجیدی در تیمهای خود بازیکنان بزرگی بودند و همچنین روزبه چشمی که تجربه بازیهای بین المللی را در تیم امید دارد. فقط شاید در چند بازی ابتدایی لیگ به مشکل بخوریم اما قطعا مشکل بی تجربگی نخواهیم داشت. خودم نیز فصل گذشته با نفت در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردم و تجربه بازیهای تحت فشار را دارم.

* می دانی که مظلومی قرار است در چه پستی از تو استفاده کند؟

من به عنوان دفاع وسط به استقلال آمدم. سال گذشته در نفت نیز در همین پست بازی می کردم، اگرچه قبل از آن در ملوان در پست هافبک دفاعی بازی می کردم و تجربه حضور در هر ۲ پست را دارم. با اینکه فکر می کنم دفاع وسط هستم اما هر کجا که مظلومی بخواهد، بازی می کنم.

* در این پست جانشین امیرحسین صادقی شدی که ۱۲ سال در استقلال تجربه داشت و جدا شد؟

من جای کسی نیامدم و درباره صادقی هم همینطور است. از جدایی امیرحسین که سابقه زیادی در استقلال و تیم ملی دارد، ناراحت شدم. دوست داشتم که در استقلال در کنار صادقی بازی کنم و از تجربیات او استفاده کنم اما به نظر می رسد جدایی او قطعی شده و این کار میسر نیست. دوست داشتم در استقلال در کنار عمران زاده و صادقی باشم که الان من و عمران زاده در تیم هستیم. صادقی دوست من است و همیشه به صورت تلفنی از او مشورت هم می گرفتم و از این پس هم این کار را می کنم.

* بعد از اینکه به استقلال آمدی با منصوریان تماسی داشته که از او مشورت بگیری یا این مربی به تو تبریک بگوید؟

قطعا در هر تیمی که من باشم، منصوریان برای من آرزوی موفقیت می کند چون او برای من زحمت کشیده و بد مرا نمی خواهد. این چیزی است که منصوریان خودش به من گفت و امیدوارم که او هم در کارش با نفت موفق باشد. البته دیگر بازیکن استقلال هستم و نمی خواهم درباره مسائل دیگر حرف بزنم.

* شایعاتی شنیده می شود که مهدی رحمتی در جذب بازیکنان جدید استقلال نقش پررنگی دارد؟

مهدی رحمتی بازیکن بزرگی است و خوشحالم که با او همبازی هستم. همه بازیکنان با هم رفیق هستند اما این دلیلی نمی شود که کسی در آمدن نفر دیگر نقش داشته باشد. رحمتی به کار خودش در تیم می پردازد و هیچ دخالتی در نقل و انتقالات استقلال ندارد. از سویی مظلومی نیز با رزومه خوبی که دارد، مشخص است که تمام تصمیمات را خودش می گیرد و به کسی اجازه دخالت نمی دهد. من هم اولین روزی که به باشگاه رفتم، با مظلومی و مسئولان استقلال صحبت کردم و هیچ خبری از رحمتی نبود.

* با این مشکلات مالی که در استقلال وجود دارد، نمی ترسی که به این تیم آمدی؟

این روزها تمام تیمها مشکلات مالی دارند و این مساله فقط مختص به استقلال نیست. من همین الان از نفتی ها ۴۰ درصد قراردادم را طلبکار هستم و متاسفانه هنوز با وجود اینکه قول داده اند، به من پرداختی نداشته اند. من امیدوارم که استقلال در این فصل کمتر دچار مشکلات مالی باشد اما دیگر این مسائل در فوتبال ایران طبیعی است. قطعا استقلال هم اگر پول داشته باشد، به من می دهد چون نمی خواهند پول مرا بخورند.
مرجع / اقتصادآنلاین
:
:
:
آخرین اخبار