تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۹۳۹۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی شمشیربازان برتر نوجوان و جوان خوزستان
نتایج رقابت​های انتخابی شمشیربازی نوجوانان و جوانان خوزستان مشخص شد.

سیدلطیف قارونی، دبیر هیات شمشیربازی استان عنوان كرد: مسابقات انتخابی تیم​های نوجوانان و جوانان استان جهت شركت در مسابقات قهرمانی كشور جمعه (12 تیرماه) به میزبانی آبادان برگزار شد.

وی گفت: پیش از این قرار بود مسابقات برای هر یك از رده‌های سنی جوانان و نوجوانان در سه اسلحه سابر، فلوره و اپه انجام شود كه به علت کمبود وقت، در رده نوجوانان فقط اسلحه سابر و در رده جوانان فقط مسابقات سابر و فلوره انجام شد و مسابقات فلوره نوجوانان و اپه نوجوانان و جوانان به پنجشنبه، 18 تیرماه موكول شد.

قارونی بیان كرد: در اسلحه سابر جوانان و نوجوانان علیرضا صالح، عباس پاكرایی و علیرضا بستوانچی که سن‌شان متناسب با هر دو رده سنی بود، به ترتیب با كسب رتبه​های اول تا سوم به تیم استان راه یافتند. ضمن این‌كه كاظم ظاهری‌نبهانی تنها در رده​ جوانان به تیم خوزستان راه پیدا كرد.

وی افزود: در اسلحه فلوره جوانان نیز علی جوانمردی، جواد رسولی، امین شمشاوی و محمدمهدی حیا با به دست آوردن رتبه​های برتر به تیم استان دعوت شدند.

دبیر هیات شمشیربازی خوزستان ادامه داد: در این مسابقات شمشیربازانی از اهواز، آبادان، خرمشهر و مینوشهر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی در پایان با بیان این‌که مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان كشور اول مردادماه در تهران برگزار می​شود، خاطرنشان‌کرد: جهت مسابقات قهرمانی نونهالان كشور نیز كه شهریورماه در تهران برگزار می​شود، هشت  شمشیرباز نونهال اهوازی به نام​های مهزیار خلف​نژاد، محسن كعب​زاده، حامد و علی بوعذار، مهدی حجتی، مرتضی حیادر، امین كروشات و سجاد خوبیاری، در اهواز و آبادان مورد تست قرار گرفتند و مسابقاتی را میان آن‌ها انجام دادیم كه رضایت​بخش بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار