تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۹۵۸۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون آموزش و پرورش خوزستان :
اجرای طرح هوشمند‌سازی مدارس در ۱۵ نقطه خوزستان
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امسال در نظر داریم در ۱۵ نقطه از سطح استان طرح هوشمند سازی مدارس را در برخی مدارس به شکل کامل و نمونه اجرایی کنیم.

جمشید کمایی اظهار داشت: در نظر داریم در صورت تامین اعتبار در هر منطقه یک مدرسه را به شکل کامل و نمونه هوشمند کنیم.

وی افزود: تا کنون در این زمینه فعالیت‌های انجام شده و در برخی از مدارس کلاس‌های هوشمند با فراهم ساختن تجهیزات لازم تشکیل شده به طوری که بیش از 3 هزار و 750 کلاس هوشمند در سطح استان داریم.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه هوشمند سازی 5 مرحله دارد، گفت: می‌خواهیم در این طرح نکاتی از قبیل استفاده از تجهیزات سخت و نرم افزاری، نیروی انسانی مجرب و استفاده از تمام فعالیت‌های هوشمند به درستی و در سطح عالی انجام شود تا این مدارس هوشمند شده الگویی برای توسعه این طرح در سطح استان باشد.

وی با بیان اینکه خوزستان در سطح کشور رتبه 6 هوشمند سازی را دارد، عنوان کرد: امسال در نظر داریم مدارس خاص هر ناحیه  اهواز تقریبأ نوعی از هوشمندسازی را بهره‌مند شوند.

کمایی درباره کیفیت هوشمندسازی مدارس در شهرستان‌های خوزستان بیان کرد: در سطح کشور به لحاظ کمی رتبه خوبی داریم و فاصله تا سطح کشوری زیاد نیست ولی از نظر کیفی همت بیشتری را در سطح استان به ویژه شهرستان‌های کوچک می‌طلبد چرا که شهرستان‌های بزرگی از قبیل اهواز، بهبهان و دزفول شرایط بهتری را در این زمینه دارند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار