تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۹۶۹۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرچمداران اندرویدی که سریع شارژ می شوند
باتری هایی که به سرعت شارژ می شوند، مشکل اتصال دائمی ما به منبع نیرو را به طور کامل حل نمی کنند، اما مدت زمان حضورمان در نزدیکی دیوار را کاهش می دهند!

  هنگامی که تلفن های هوشمند، به ویژه مدل های پرچمدار، مد نظر قرار می گیرند، تردیدی وجود ندارد که همچنان یکی از موضوعات بحث برانگیز درباره آنها شامل باتری می شود. شکایت از عمر باتری و تنفر از عمر کم باتری تلفن های هوشمند همواره مطرح بوده است. در شرایطی که طی چند سال گذشته گوشی های هوشمند به نمایشگرهای بزرگتر و درخشان‌تر، اتصالات داده سریع‌تر، پردازنده های قدرتمندتر، حافظه رم بیشتر و ... مجهز شده اند، اما پیشرفتی قابل توجه در زمینه باتری این دستگاه های محبوب شکل نگرفته است.

پرچمداران هوشمندی که سریع شارژ می شوند!

به گزارش "گروه علم و فناوری" عصرایران، راه حلی که تولیدکنندگان گوشی های هوشمند برای حل مشکل عمر باتری مد نظر قرار داده اند، استفاده از باتری هایی با ظرفیت بالاتر است، اما این مساله بر مدت زمان شارژ باتری تاثیر می گذارد. اگرچه به نظر نمی رسد قابلیت استفاده از باتری های بسیار بزرگ را در تلفن های هوشمند پرچمدار داشته باشیم، اما جریان معرفی مدل هایی که از ویژگی شارژ سریع پشتیبانی می کنند، همچنان امیدها را زنده نگه می دارند.

باتری هایی که به سرعت شارژ می شوند، مشکل اتصال دائمی ما به منبع نیرو را به طور کامل حل نمی کنند، اما مدت زمان حضورمان در نزدیکی دیوار را کاهش می دهند! اگرچه شارژ سریع باتری گوشی هوشمند راه حلی ایده‌آل نیست، اما معامله‌ای قابل قبول برای بسیاری از ما محسوب می شود. در ادامه با برخی از تلفن های هوشمند پرچمدار که کمترین مدت زمان شارژ باتری را به خود اختصاص داده اند، بیشتر آشنا می شویم.

سامسونگ گلکسی S6 و گلکسی S6 اج

پرچمداران هوشمندی که سریع شارژ می شوند!

در پرچمدار جدید تلفن های هوشمند سامسونگ ویژگی تعویض باتری توسط کاربر کنار گذاشته شده است، اما دو پرچمدار جدید این شرکت از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کنند. در آزمایش وب سایت فون آرنا، باتری گلکسی S6 در 76 دقیقه به طور کامل شارژ شده و این زمان برای گلکسی S6 اج اندکی بیشتر و برابر با 83 دقیقه بوده است.

سامسونگ گلکسی نوت 4 و گلکسی نوت اج

پرچمداران هوشمندی که سریع شارژ می شوند!

گلکسی نوت 4 و برادرش یعنی گلکسی نوت اج که از نمایشگری خمیده سود می برد، نخستین تلفن های هوشمند سامسونگ هستند که با قابلیت شارژ سریع روانه بازار شدند. در آزمایش وب سایت فون آرنا، باتری گلکسی نوت 4 در 95 دقیقه به طور کامل شارژ شده و این زمان برای گلکسی نوت اج برابر با 82 دقیقه بوده است. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که باتری گلکسی نوت 4 و گلکسی نوت اج بر خلاف پرچمداران فعلی سامسونگ توسط کاربر قابل تعویض است.

گوگل نکسوس 6

پرچمداران هوشمندی که سریع شارژ می شوند!

نکسوس 6 با نمایشگری 6 اینچی به باتری 3220 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و با توجه به استانداردهای 2015، این تلفن هوشمند پرچمدار از مصرف باتری متوسط برخوردار است. خوشبختانه نکسوس 6 از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند و آزمایش وب سایت فون آرنا نشان داده است باتری این گوشی هوشمند طی 98 دقیقه به طور کامل شارژ می شود.

سامسونگ گلکسی S6 اکتیو

پرچمداران هوشمندی که سریع شارژ می شوند!

سامسونگ در گلکسی S6 اکتیو طول عمر باتری را نسبت به گلکسی S6 و گلکسی S6 اج بهبود بخشیده است. افزون بر عمر باتری بهتر، گلکسی S6 اکتیو از امتیاز شارژ سریع باتری نیز بهره می برد و آزمایش وب سایت فون آرنا نشان داده است باتری این تلفن هوشمند طی 103 دقیقه به طور کامل شارژ می شود.

اچ‌تی‌سی وان M9

پرچمداران هوشمندی که سریع شارژ می شوند!

اگرچه وان M9 یکی از با کیفیت‌ترین تلفن های هوشمند اندرویدی محسوب می شود، اما از نظر مالی برای اچ‌تی‌سی چیزی جز یک شکست مالی رقم نزده است. از نظر عمر باتری، اچ‌تی‌سی وان M9 در میان گزینه هایی با عمر متوسط قرار می گیرد، اما باتری این دستگاه طی 106 دقیقه به طور کامل شارژ می شود و از این رو در میان بهترین ها از نظر سرعت شارژ باتری قرار دارد.

مرجع / عصر ایران
:
:
:
آخرین اخبار