تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۹۹۸۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حسادت در باشگاه استقلال فراوان است
مدیربرنامه‌های بازیکن عراقی تیم استقلال گفت: حسادت کردن در باشگاه استقلال فراوان است.
حسادت در باشگاه استقلال فراوان است

طاهر سعیدی در مورد اینکه چرا کرار بدون اجازه مربیان اردوی استقلال را ترک کرده اظهار داشت: این که کرار آن شب بدون اجازه اردو را ترک کرده کار خوبی نبوده است اما مظلومی و دستیارانش می دانستند که وضعیت خانواده کرار مناسب نیست و با مشکل مسکن روبرو هستند. حتی دو شب قبل از آن هم کرار با مظلومی در این خصوص صحبت کرده است اما آن شب به او اجازه نداده اند بیرون برود و جاسم کرار بدون هماهنگی این کار را کرده است.

وی در خصوص این انتقاد که چرا کرار در حالی که مظلومی به وی اجازه خروج از اردو را نداده این کار را کرده است گفت: شما خود را جای کرار بگذارید. همسر و فرزند او فارسی بلد نیستند و در کرج بدون جا مانده بودند. او برای اینکه اتفاقی برای خانواده اش نیفتد مجبور شده این کار را انجام دهد. آیا باشگاه نباید به تعهداتش عمل کند؟ کرار با بقیه بازیکنان تیم چه فرقی دارد؟

مدیربرنامه های کرار با بیان اینکه فردا باید به باشگاه بروند تا در جلسه ای با نظری جویباری شرکت کنند در خصوص اینکه بازیکنان تیم هم از حمایت های مظلومی نیست به کرار ناراحت هستند گفت: در باشگاه استقلال حسادت فراوان است. وقتی وارد باشگاه می شویم متوجه نگاه های سنگین می شویم. واقعا کرار با بقیه برای گرفتن پولش چه فرقی دارد؟ در هر صورت ما فردا به باشگاه می رویم و مشکلی هم با کسی نداریم.
:
:
:
آخرین اخبار