تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۱۰۰۸۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول خبر داد:
راه‌اندازی 2 کلینیک ویژه درمانی در دزفول
این کلینیک‌ها خدمات تخصصی و فوق‌تخصصی سرپایی پزشکی را با تعرفه‌های دولتی ارائه می‌دهند که یک کلینیک در شمال و دیگری در جنوب شهر راه‌اندازی خواهد شد
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای گسترش اورژانس‌های بیمارستانی در راستای اجرای بسته‌های طرح تحول سلامت، از افزایش تعداد تخت‌های اورژانس این شهرستان از 22 به 50 تخت و راه‌اندازی 2 کلینیک ویژه در این شهرستان خبر داد.

دکتر یوسف پریدار با بیان این مطلب اظهار کرد: همچنین راه‌اندازی بلوک زایمانی بیمارستان گنجویان دزفول با مساحت 4 هزار مترمربع در دستور کار قرار دارد و در حال حاضر نیز نقشه‌های فاز 2 آن تهیه شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی در خصوص راه‌اندازی کلینیک‌های درمانی ویژه دانشگاهی، خاطرنشان کرد: این کلینیک‌ها خدمات تخصصی و فوق‌تخصصی سرپایی پزشکی را با تعرفه‌های دولتی ارائه می‌دهند که یک کلینیک در شمال و دیگری در جنوب شهر راه‌اندازی خواهد شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به فعالیت دو کلینیک تخصصی در بیمارستان افشار قدیم این شهرستان، گفت: هر چند رضایت‌مندی از کیفیت ارائه خدمت در این کلینیک‌ها مطلوب است اما فضای فیزیکی آن‌ها استاندارد نیست و به همین دلیل راه‌اندازی دو کلینیک جدید در برنامه است.

پریدار افزود: تاکنون مکان ایجاد این دو کلینیک مشخص و نقشه‌های یک کلینیک نیز تهیه شده و دیگری در حال اصلاح است.
:
:
:
آخرین اخبار