تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۱۰۷۲۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان
نخستین امام جمعه دهدز خوزستان معرفی شد
نخستین امام جمعه دهدز خوزستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان معرفی شد
روز جمعه با حضور آیت الله موسوی جزایری در منطقه دهدز نخستین امام جمعه این شهر معارفه شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در این آئین اظهارداشت: امام جمعه منصوب شده برای دهدز فرد عالم و متخلق به اخلاق نیکو است و امیدواریم نمازجمعه پرشوری در این منطقه برگزار شود.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به تاکید منابع دینی بر برگزاری نماز جمعه گفت: بر اساس روایات ما اگر در شهری نمازجمعه به خوبی برگزار شود خداوند تمام مشکلات آن شهر را حل خواهد کرد و برگزاری باشکوه نمازجمعه سب خیر و برکت شهر می‌شود.

وی با توصیه به مسئولان برای همکاری و با امام جمعه گفت: از همه مردم که امروز اجتماع باشکوهی انجام دادند خواهش می‌کنیم با امام جمعه شهرستان همکار و در نمازجمعه حضور فعالی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اظهارات نماینده شهرستان گفت: در دولت سابق قرار بر این بود از طریق تونل، آب منطقه تامین شود که مشکلات مالی و بودجه‌ای مانع این کار شد حال ما از دولت فعلی می‌خواهیم به این مهم جلمه عمل بپوشاند.

وی تاکید کرد: همانگونه که در جنگ پیروز شدیم خواهیم توانست از این تنگنای اقتصادی نیز عبور کنیم.

آیت الله جزایری با اشاره به مکاتبات خد با مقامات دولت نیز گفت: از طریق رئیس جمهور و وزیر نیرو پیگیر حل مشکل آب کشاورزی و حل مسئله اشتغال مردم خونگرم منطقه خواهیم بود.

وی با اشاره به شهادت شهدای مدافع حرم نیز تاکید کرد: امروز یک جنگ تمام عیار میان شیعیان اهل بیت و داعش خبیث و ملعون جریان است و باید دعا کنیم خداوند مرکز وهابیت و آل سعود ملعون را از بین ببرد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید مراد حسینی به عنوان امام جمعه شهر دهدز منصوب شد.

دهدز یکی از مناطق سرسبز خوزستان و از توابع شهرستان ایذه در شمال خوزستان است.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: امام جمعه دهدز ، دهدز
:
:
:
آخرین اخبار