تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۱۰۹۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طرح مسکن مهر ماهشهر تا سال 95 به اتمام می‌رسد
با تلاش مدیران تعاونی‌های مسکن و کلیه مسئولان مربوطه اجرای طرح مسکن مهر و تجهیزات روبنایی این طرح تا پایان سال 95 به‌طور کامل در این شهرستان به اتمام می‌رسد
مدیر اداره راه و شهرسازی ماهشهر گفت: با تلاش مدیران تعاونی‌های مسکن و کلیه مسئولان مربوطه اجرای طرح مسکن مهر و تجهیزات روبنایی این طرح تا پایان سال 95 به‌طور کامل در این شهرستان به اتمام می‌رسد.

رحیم عتیقی اظهار کرد: میزان تعهد شهرستان ساخت 10 هزار و 20 واحد بوده است که تاکنون 4470 واحد از این تعداد تکمیل و مردم در آن ساکن شده‌اند؛ همچنین در حال حاضر حدود 2 هزار و 400 واحد در مرحله نازک‌کاری و 1920 واحد در مرحله سفت‌کاری قرار دارند.

وی در خصوص واحدهای باقی‌مانده افزود: حدود 1400 واحد در مرحله اسکلت و بهسازی قرار دارند که احداث آن‌ها تا پایان سال 95 به پایان خواهد رسید.

عتیقی در خصوص تجهیزات روبنایی این واحدها تصریح کرد: تاکنون 4 مدرسه در حال ساخت است که پیشرفت‌های فیزیکی 25 تا بالای 80 درصد دارند و طبق قرارداد با پیمانکار 2 واحد از آن‌ها برای سال تحصیلی آینده آماده خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین 3 واحد مسجد تکمیل شده است که 2 واحد دیگر نیز در حال آماده‌سازی است؛ احداث یک واحد درمانگاه هم در برنامه بوده است که هم‌اکنون بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر اداره راه و شهرسازی ماهشهر خاطرنشان کرد: در بحث تجهیزات زیربنایی در تمام زمینه‌های آب، برق، فاضلاب و گاز بالای 95 درصد پیشرفت فیزیکی داریم و معابر این پروژه شامل زیرسازی جاده، جدول و آسفالت‌کاری بالای 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بیشتر این معابر به‌خصوص در مناطقی که مردم ساکن شده‌اند، از روشنایی قابل قبولی برخوردار است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار