تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۱۱۷۱۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت الله جزایری رای خود را به صندوق انداخت
نماینده ولی فقیه در خوزستان لحظاتی پیش رای خود را در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صندوق انداخت
نماینده ولی فقیه در خوزستان لحظاتی پیش رای خود را در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صندوق انداخت.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری لحظاتی پیش از طریق صندوق سیار شماره 404 رای خود را به‌صندوق انداخت.

آیت الله جزایری رای خود را به صندوق انداخت

آیت‌الله موسوی‌جزایری: امروز مردم ایران در حال رقم‌زدن حماسه بزرگی هستند
   
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: حضور شکوهمند مردم در پای صندوق‌های رای باعث شوکت و عزت اسلام و مسلمین و نظام جمهوری اسلامی در جهان است.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری که لحظاتی پیش رای خود را به صندوق انداخت، در جمع خبرنگاران اظهارکرد: امروز روز عیدی برای مردم جمهوری اسلامی ایران و روز شادی و سرور است؛ زیرا مردم ما آینده خودشان را به دست خودشان تعیین می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم عزیز با صفوف متراکم و جمعیت‌های زیاد به پای صندوق‌های رای آمده و در حال رقم زدن حماسه‌ای بزرگ هستند. دعای خیر برای ملت ایران در سراسر کشور و به‌خصوص مردم رنج‌دیده خوزستان که در هشت سال جنگ تحمیلی میزبان رزمندگان اسلام بوده‌اند، می‌کنم زیرا آن‌ها دین‌شان را به اسلام ادا کردند.

وی در خصوص دخالت های انگلستان پیش از انتخابات، عنوان کرد: انگلیسی‌ها همیشه انگشت‌شان را در لانه ما می‌کنند و مار گزیده می‌شوند اما هیچ‌وقت درس نمی‌گیرند و مطئمن باشید ملت ایران بر خلاف آنچه که آنان می‌گویند عمل و آن‌ها را مایوس می‌کنند.

امام جمعه اهواز در خصوص وظیفه نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: وظیفه نمایندگان خبرگان رهبری در راستای ولایت فقیه است. همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی وظیفه وسیع و سنگین قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قوانین را بر عهده دارند.

وی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان ها و شهرها باید با یکدیگر متعهد باشند و مسایل مهم استان خودشان را دنبال کنند و با اتحادی که میان خود‏‏، فرماندار و امام جمعه شهرستان به وجود می‌آورند، مسوولیت خود را به خوبی اجرا کنند.

آیت‌الله موسوی‌جزایری بیان کرد: یکی از ملاک‌هایی که برای شکوه و عزت‌مندی یک کشور در جهان مطرح است، استقبال و پشتیبانی ملت از حکومت است که این امر را مردم ایران با حضورهای گسترده خود در انتخابات، عملی کردند.

وی خاطرنشان‌کرد: از تمام دست‌اندرکاران و مسوولان دولتی و مجموعه وزارت کشور و همچنین تمام مردم کشور که در انتخابات شرکت و حضور فعالی داشته‌اند تشکر و سپاسگزاری می‌کنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار