تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۲۰۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مایلی‌کهن: جفایی که استیلی به خودش و پرسپولیس کرد،به هیچ کس نکرد/شیث و نصرتی را اعدام می‌کردند بهتر بود
ایسنا نوشت:

محمد مایلی کهن شاید جزو نخستین افرادی بود که در ابتدای فصل، آینده خوبی را برای پرسپولیس پیش‌بینی نکرد و در شرایطی که در ابتدای فصل وضعیت به بدی امروز نبود، از این تیم جدا شد. حالا او می‌گوید همان طور که به حرف‌های گذشته‌اش در رابطه با دلالیسم، دوپینگ و منشوری‌ها بی‌توجهی شد، کسی به هشدارهایش در ابتدای فصل در رابطه با آینده پرسپولیس توجهی هم نکرد. مایلی کهن پس از حدود دو ماه از آخرین گفت و گو‌یش امروز درباره پرسپولیس و چرایی جدایی‌اش از این تیم حرف زد و گفت که واقعا از استیلی دلگیر است:« در رابطه با پرسپولیس من بد کسی را نمی‌خواستم و نمی‌خواستم نان کسی را آجر کنم. من دست کسی را که دانشش را داشته باشد و وقت بگذارد را می‌بوسم. فکر می‌کنم در تمامی این سال‌ها نشان دادم که به دنبال باندبازی نیستم و در کارهایم هم با کسی شوخی ندارم. واقعیت این است که من از استیلی دلخورم، دلخوری به خاطر این که تنها کسی که می خواست بدون شیله پیله به او کمک کند من بودم. می‌توانستم مثل بقیه افرادی که کنارش بودند، به او بگویم تو بهترین هستی و عاقبتش همین می‌شد که الان می‌بینید. من سوالم این است مگر الان پرسپولیس دو مربی خارجی ندارد، پس چرا یکی از این دو را به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب نمی کنند. قطعا این دو توانایی ندارند. معمولا عرف است وقتی یک سرمربی برکنار می‌شود بهترین همکار او به عنوان سرمربی مشخص می‌شود. به نظرم جفایی که استیلی به خودش و کاشانی و پرسپولیس کرد به هیچ کس نکرد.»

http://www.khabaronline.ir/Images/News/Smal_Pic/images/position1/2011/9/11-7-9-1949475.jpg

او در ادامه در مورد اظهار نظر رویانیان که بود برای استیلی زود بود که به عنوان سرمربی انتخاب شود هم حرف زد و گفت:«احساسم این است که رویانیان فرد مدیری است که در جاهای دیگری مدیریت کرده اما یادمان نرود که مدیریت در فوتبال متفاوت‌تر از جاهای دیگر است و خودش هم به این مساله اذعان کرده است. او گفته که من 80 روز به پای استیلی ایستادم اما به اعتقاد من او 8 دقیقه هم پای استیلی نایستاد. از روز اول گفت می‌خواهم مربی جدید بیاورم. در فصل گذشته یکی، دو بازی مانده به پایان مسابقات مدیریت قبلی به دنبال گزینه‌ی دیگری بود و حقش بود اما دیدید چه سر و صدایی به پا کردند.درباره حضور رویانیان در فوتبال هم باید بگویم مثل این می‌ماند که من را به عنوان رییس ستاد سوخت انتخاب کنند. ضمن اینکه فکر می‌کنم مدیریت ستاد سوخت خیلی راحت‌تر از مدیریت پرسپولیس است. خود رویانیان هم این حرف را زده. به اعتقاد من با وجود ا حترامی که برای رویانیان قائلم، او نمی‌تواند در این جور مسائل اظهار نظر کند.»
اما حرف های پایانی مایلی کهن.آنجا که او در مورد نصرتی و شیث رضایی حرف می زند و می گوید:«ما متاسفانه به دنبال قربانی می‌گردیم. طرف دکتر قلابی است اما تلویزیون صورتش را شطرنجی نشان می‌دهد اما ما با شیث و نصرتی چه کردیم؟ اگر آن‌ها را هزار بار اعدام می‌کردیم بهتر از این بود. اکثر قریب به اتفاق مردم آن صحنه را ندیده بودند اما آبرو و حیثیتشان را بردند. طبق مقررات چرا این دو باید این هزینه بپردازند؟ خودشان و خانواده‌شان نمی‌توانند به خیابان بروند. این مشکلات ماست.»
:
:
:
آخرین اخبار