تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۱۲۰۶۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر:
مشکل پارکینگ ایام اربعین خرمشهر برطرف می‌شود
امسال برای تهیه مکان پارکینگ، زمین 50 هکتاری را آماده کردیم که باید در مرحله اول نیازمندی آن را آماده کنیم و در مرحله دوم به آماده‌سازی زیر ساخت‌های آن بپردازیم
فرماندار خرمشهر گفت: مشکل پارکینگ ایام اربعین خرمشهر برطرف می‌شود.

ولی‌الله حیاتی در جلسه ستاد اربعین حسینی اظهار کرد: در اربعین سال 94 مشکلات کمتری نسبت به سال 93 داشتیم و امسال هم باید همه نهادها دغدغه و مشکلات اربعین را در دستورالعمل‌های خود قرار دهند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین چالش ما در مراسم اربعین بحث پارکینگ است که سال گذشته حدود 25 هزار خودرو داشتیم در حالی که مکان مورد نظر ما ظرفیت 5 هزار خودرو را داشت.

فرماندار خرمشهر گفت: امسال برای تهیه مکان پارکینگ، زمین 50 هکتاری را آماده کردیم که باید در مرحله اول نیازمندی آن را آماده کنیم و در مرحله دوم به آماده‌سازی زیر ساخت‌های آن بپردازیم.

وی با بیان اینکه تعداد زوار اربعین سال گذشته به 700 هزار نفر رسید، خاطرنشان کرد: کمبود سرویس‌های بهداشتی و ضعف آب از دیگر مشکلات اربعین حسینی در سال 94 بود که باید در محل موقعیت شهرستان‌ها در مرز شلمچه پمپاژهای آب راه‌اندازی شود.

حیاتی افزود: در بحث سرویس‌های بهداشتی باید به نمونه‌های شهرداری تهران دقت کنیم و براساس آن سرویس‌های بهداشتی را تعبیه کنیم، زیرا سرویس‌های بهداشتی ساخت شهرداری تهران، سبک، پیش ساخته و دارای مخزن سرویس‌های مطمئن هستند.

وی اظهار کرد: امسال افتتاح پایانه مرز بین‌المللی شلمچه از اتفاق‌های مبارک و خوشایند خواهد بود و امکانات آن شامل مسجد، سرویس بهداشتی، کد پایانه و... است.

فرماندار خرمشهر در پایان متذکر شد: بحث پارکینگ باید در اولویت قرار داده شود، البته من اعتقادی به تصمیم شتاب‌زده ندارم و باید از کارشناسان مشورت گرفته شود و در پایان بررسی صورت بگیرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار