تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۱۳۰۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
این آقا در خلوت نشسته و دچار توهم شده است/ دستت برای همه رو شده!
شنیده‌ام ایشان گفته‌‌اند 30 سال پیش من به شهر آمده‌ام و حرف‌هایی در خصوص نحوه آمدنم و برخی از مسائل گفته‌اند اما ایشان باید بداند همه مردم ایران عزیز هستند در همه جای دنیا مردم محروم و منطقه محروم وجود دارد. ایشان بداند فقط تهران شهر نیست. من خدا را شکر می‌کنم که جواب این آقایان را نمی‌دهم چون سر سفر پدر و مادرم و با دست خودم جان کندم تا علی دایی شدم. سن و سال این آقایان بالا می‌رود و وقتی در خلوت خود می‌نشیند دچار این توهمات می‌شوند
 علی دایی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: در مورد فدراسیون و انتخاباتش حرف نمی‌زنم زیرا اطلاعات کافی ندارم اما اگر همه چیز سر جایش باشد می‌توانیم موفق شویم.

وی ادامه داد: نباید با لابی کردن به دنبال ریاست فدراسیون باشیم. با اعمال نفوذ، دیگر رای گیری و انتخابات معنی ندارد. 4 سال پیش یک نفر نامزد انتخابات بود، آیا این نامش انتخابات بود؟ باید شرایط به گونه‌ای باشد که تمام نامزدها بتوانند در انتخابات شرکت کنند و مجمع به آنها رای بدهد.

دایی تاکید کرد: امیدوارم این اتفاق بیفتد و هر کسی که حق‌اش است رای بیاورد. ما راه درازی در پیش داریم. متاسفانه فقط می‌گوییم انشاالله 2 روز دیگر، انشاالله فردا همه چیز درست می‌شود، فقط می‌گویم انشاالله.

سرمربی راه آهن در مورد آمادگی بدنی‌اش در این بازی خیریه تیم فوتسال پیشکسوتان و مربیان گفت: با 115 کیلو وزن از من گذشته که آماده باشم. مسابقه بسیار خوبی بود و امیدوارم از این بازی‌های خیریه حمایت شود. جو ملی پوشان همیشه این گونه خوب بوده است. ما ملی پوشان همواره رابطه خوبی با هم داشتیم و برای موفقیت کشورمان تلاش کرده‌ایم.

وی در مورد حضور مامانی در راه‌آهن گفت: او در تمرینات ما شرکت کرد و مزد زحماتش را گرفت. یک بازیکن هم از صبا جذب کرده‌ایم تا نقاط ضعف تیم را از بین ببریم.

سرمربی راه آهن در مورد کیفیت فنی لیگ در نیم فصل اول گفت: از نظر فنی لیگ برتر در نیم فصل اول تعریف زیادی نداشت. تیم‌ها فقط در ورزشگاه آزادی خوب بازی می‌کردند و در شهر خودشان خوب نبودند. امیدوارم وضعیت لیگ به گونه‌ای باشد که تیم‌ها در رفت و برگشت خوب باشند و ما به هدف‌مان در لیگ که ارائه بازیکنان با کیفیت به تیم ملی است برسیم.

دایی در خصوص اظهارات مایلی کهن گفت: همیشه دوست دارم سکوت کنم و در فوتبال دنبال جار و جنجال نباشم اما شما یک بار به من بگویید که من شروع کننده یک ماجرا بوده‌ام. در این چند مدت فقط جواب آقایانی را داده‌ام که بیکار بوده‌اند و حرف‌هایی از خودشان زده‌اند و دنبال این هستند که خودشان را مطرح کنند.

وی افزود: مگر من در پرسپولیس و استقلال مربیگری می‌کنم که نمی‌توانند موفقیت دایی را ببینند؟ مثل اینکه چشم ندارند. اینها به تنگ نظری یک نفر برمی‌گردد. آدم‌های تنگ نظر این طور هستند. آدم باید همیشه موفقیت فرد دیگر را بخواهد اما نمی‌دانم چرا آقایان با موفقیت من ناراحت می‌شوند. دل آدم باید پاک باشد خدا به دل پاک نگاه می‌کند و به یک نفر آن چیزی را که دوست دارد می‌دهد. بعضی از افراد به این ماجراها کار ندارند و فقط دنبال خود نمایی هستند.

دایی خاطرنشان کرد: شنیده‌ام ایشان گفته‌‌اند 30 سال پیش من به شهر آمده‌ام و حرف‌هایی در خصوص نحوه آمدنم و برخی از مسائل گفته‌اند اما ایشان باید بداند همه مردم ایران عزیز هستند در همه جای دنیا مردم محروم و منطقه محروم وجود دارد. ایشان بداند فقط تهران شهر نیست. من خدا را شکر می‌کنم که جواب این آقایان را نمی‌دهم چون سر سفر پدر و مادرم و با دست خودم جان کندم تا علی دایی شدم. سن و سال این آقایان بالا می‌رود و وقتی در خلوت خود می‌نشیند دچار این توهمات می‌شوند.

دایی یادآور شد: روزی اردبیل پایتخت ایران بوده و آدم‌های بزرگی را به جامعه فوتبال تحویل داده است. من افتخار می‌کنم فرزند برومند اردبیل هستم و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در میادین مختلف به اهتزاز درآورده‌ام. سر سفره پدر و مادرم بزرگ شده‌ام و دنبال این نبودم که زمین خوردن کسی را ببینیم. آقایان برخی اوقات حرف‌هایی می‌زنند چون حواس‌شان پرت است مثل اینکه دوباره دوست دارند در مورد آنها اقداماتی انجام دهیم.

وی گفت: دست این آقایان برای مردم رو شده است که چه کاره هستند. اصلا می‌دانید چرا دفعه اول که من از این آقا شکایت کردم رضایت خودم را اعلام کردم؟ مطمئن باشید نامه‌ای که برای رضایت این آقا نوشته بودم را به زودی منتشر خواهم کرد تا همه ماجرا را بدانند. من به خاطر اینکه ایشان با خیال راحت در تیم ملی ایران کار کند رضایت دادم اما ایشان دست بردار نیست و مثل اینکه دوست دارد باز هم اتفاقاتی برایش بیفتد.

دایی عنوان کرد: ایشان یادش رفته که چطور در مغازه من گریه می‌کرد و از برادرم حلالیت می‌طلبید. این جور مسائل را نباید فراموش کنید. حالا شما چه می‌گویید؟ من از این آقا که این طور اظهار نظر می‌کند و حرف‌هایش کاملا مشخص است که چه کاره است بروم شکایت کنم؟
:
:
:
آخرین اخبار