تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۱۳۷۹۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انفجار شدید گاز در اهواز 10 مصدوم و 1 کشته بر جای گذاشت/ عکس
انفجار گاز در اهواز، 10نفر مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت و موجب تخریب چندین واحد مسکونی شد.
خوزنیوز:  انفجار گاز در خیابان ادهم نبش خیابان مسجدی اهواز موجب تخریب چند واحد مسکونی شد و  10مصدوم و یک کشته بر جا گذاشت.

به گزارش خبرنگار خوزنیوز از محل حادثه، علت این  انفجار نشت گاز نشت در ساختمان مجاور بوده است و موجب ویرانی سه دستگاه اپارتمان در منطقه باغ شیخ اهواز شده است. انفجار ساعت حدود 5:50 بعد از ظهر اتفاق افتاده و نیروهای اتش نشانی پنج دقیقه بعد در محل حاضر بوده اند. مامورین برای پیدا کردن مجروحین از سگ های زنده یاب استفاده کرده اند.

بر اساس اخبار ارسالی و لحظه به لحظه ی خبرنگار ما از محل حادثه تنها کشته این  حادثه، یک زن حدود 50 ساله از منزلی بوده است که نشت گاز در آن صورت گرفته است که  هم اکنون از محل حادثه خارج شد. پس از کار نیروهای امدادی و آتش نشانی پایان یافت و  محل حادثه را ترک کردند.  شدت انفجار به حدی بوده است که شیشه های منازل تا چند کوچه آن طرف شکسته اند وصدای انفجار نیز تا کیلومترها شنیده شده است.

بر اثر این حادثه، یک ساختمان 3طبقه، دو ساختمان دو طبقه و دو منزل ویلایی در این منطقه تخریب شده اند که تخریب یک منزل ویلایی به صورت ۱۰۰ درصد بوده است.

 متاسفانه ازدحام از سوی مردم در منطقه حادثه  بسیار زیاد بود و این کار، فعالیت های امداد و نجات را با مشکل جدی مواجه کرده بود.  به علت شدت خسارت ها، نیروهای هلال احمر استان خوزستان نیز به کمک آتش نشانی آمدند و گودبرداری را در محل آغاز کردند. در این عملیات ۵۰ آتش نشان در محل حضور داشتند و عملیات امداد و نجات را به عهده داشتند.


:
:
:
آخرین اخبار