تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۱۴۷۶۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شوش تاکید کرد:
لزوم تسریع در عملیات بازسازی پل ملی ناجیان
عملیات اجرایی پروژه ملی تعریض و بازسازی پل شهید ناجیان باید با شتاب و دقت بیشتری همراه باشد
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی پروژه ملی تعریض و بازسازی پل شهید ناجیان باید با شتاب و دقت بیشتری همراه باشد.

سید راضی نوری امروز اظهار کرد: پل شهید ناجیان با توجه به موقعیت مهم و استراتژیک وعبور هزاران زائر راهیان‌نور منطقه عملیاتی فتح‌المبین و ایجاد ترافیک سنگین به یک معضل برای زائران و اهالی غرب کرخه تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در مرحله اول این پروژه را از ماهیتِ استانی به ملی تبدیل کردیم و در مرحله دوم با جذب بخشی از اعتبارات، پیمانکار این پروژه مشخص و در مدت کوتاهی سازه‌های جدید این پل ساخته شد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: طرح اولیه پروژه تعریض و بازسازی پل شهید ناجیان با پیگیری‌های مستمر و با افزایش عرض از 5 به 12 متر با اعتبار اولیه 75 میلیارد ریال در اواخر سال 94 آغاز شد، اما عملیات اجرایی آن پس از مدتی به دلیل تأمین نشدن اعتبارات دولتی متوقف شد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در نشست‌های متعددی که با مسؤولان استانی و کشوری برای تأمین اعتبارات و ازسرگیری عملیات اجرایی پل داشتیم، کار‌گروهی برای بررسی مشکلات این پروژه تشکیل شد که سرانجام اعتباراتی جذب و پیمانکار این پروژه با ایجاد مسیر انحرافی و روشنایی از اردیبهشت‌ماه سال جاری فعالیت خود را از سر گرفت.

نوری یادآور شد: هم اکنون عملیات جداسازی قطعات فلزی این پل به منظور زیرسازی و نصب سازه‌های جدید و ساماندهی آن در حال انجام است.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به مشکلات تردد و اهمیت گلوگاه ورودی به غرب کرخه عملیات اجرایی پروژه تعریض و بازسازی پل باید با شتاب و دقت بیشتری همراه باشد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شوش ، پل شهید ناجیان
:
:
:
آخرین اخبار