تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۱۶۰۶۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عواقب کاهش ساعت های تحصیل در خوزستان
تعطیلی مدارس خوزستان در گرد و غبار یک تیغ دو لبه است
تعطیلی مدارس خوزستان در گرد و غبار یک تیغ دو لبه استنماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، تعطیلی مدارس در خوزستان به علت گرد و غبار را شبیه یک تیغ دو لبه دانست که هر طرف آن برای مردم این استان مشکلاتی را ایجاد می کند.

علی ساری در خصوص کاهش ساعت های تحصیلی دانش آموزان خوزستانی به علت تعطیلی های مکرر ناشی از پدیده گرد و غبار اظهار کرد: نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی به دنبال این هستند تا در کنار پیگیری بحث بهداشت و سلامت مردم استان در مواجه با پدیده ریزگردها، بحث میزان تاثیرگذاری این موضوع که خود را در قالب تعطیلی های مکرر مدارس در استان نشان می دهد را به جلو ببرند.

وی افزود: در همین راستا اخیرا با یک پژوهشکده زیر مجموعه وزارت آموزش و پرورش صحبت هایی صورت گرفته و مقرر شده تا یک تیم تخصصی بر روی این مسئله متمرکز شوند و نتایج را برای پیگیری مسئولان ارائه دهند.

ساری تصریح کرد: در چنین شرایطی که سلامت دانش آموزان استان تهدید می شوند، هیچ گونه کوتاهی از سوی مسئولان مربوطه قابل قبول نخواهد بود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از سوی دیگر نیز در هر شرایطی نباید مدارس را تعطیل کرد. در این زمان این موضوع را می توان به یک تیغ دو لبه تشبیه کرد. هر دو سمت این ماجرای برای مردم استان ضررهایی در پی دارد. 

وی گفت: وزارت آموزش و پرورش باید در این زمینه با جدیت فراوانی ورود کند. تا کنون نیز نسبت به این موضوع به صورت گذری موضع گرفته است. انتظار ما از این وزارت خانه پیگیری بسیار جدی است.     

ساری تاکید کرد: دانش آموزان فعلی، آینده سازان این استان هستند و باید به لحاظ علمی بسیار غنی شوند تا بتوانند در آینده به خوبی به استان خود خدمت کنند و جایگاه استان را تعالی ببخشند.

وی عنوان کرد: همین حالا وقتی در مواجه به استخدام غیربومی ها در استان به برخی مسئولان و وزرا معترض می شویم آنها نبود نیروی متخصص در استان را بهانه می کنند؛ به همین دلیل با روند شرایط فعلی تحصیلی دانش آموزان خوزستان، باید منتظر بهانه گیری بیشتری در این خصوص از سوی مسئولان در آینده باشیم.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مصطفی
|
United States of America
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
شما این قدر که به فکر کلاس و درس و مشق ای مردم و فرزندانشون هستید اگه نصفشم دنبال و پیگیر سلامت جسمی و روحی شون و تفریحات و اوضاع پرورشی شون بودید حالا وضع و حالمون بهتر بود جناب سامره یا ساری گرامی
ادمی که هوا ی درستی برا یتنفس نداشته باشه و حرفش به جایی نرسه اگه بیسواد هم بمونه شاید بهتر باشه تا بمیره از بی امکاناتی
شما به فکر رفاه مردم باشید بقیه اش پیشکش
دانشآموز مدرسه و امکانات و آب و هوای خوب میخواد
این وسط چی میگید شما
دیگه تعطیل کردن حداقل کاره
تعطیلشم نکنید خودمون نمیفرستیمشون مدرسه و نمیا ئیم سرکار
ما که مثل برخی حضرات و مسئولین پول کلان نداریم که اگه مریض بشیم یا دلمون هوای یه شهر دیگه بکنه برداریم بریم اینطرف اونطرف کشور و یا دنیا
مائیم و همین زندگی توی این خراب شده که با دبسوزیم و بسازیم
شما بهتره بجای رسیدگی به اوضاع تعطیلی برید داد و بیداد و رسیدگی تون رو فشار بیارید به استانداری و محیط زیست و همه متولیان به درد نخور و بیعرضه که آب و هوای اینجا رو نمیخوان درست و درمون رسیدگی و آباد کنن
اینجا آباد باشه و مردمش رفاه داشته باشن همه چی خوب میشه
شما نگران نباش
مردم بچه هاشون رو روز تعطیل و جمعه هم میفرستن مدارس بری کسب دانش و آموزش
باور کن
:
:
:
آخرین اخبار