تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۶۱۲۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک توصیه به عروس و دامادها در آستانه عید؛
در قرارداد فيلم و عكس خود به "کد رهگیری" توجه کنید
رییس اتحاديه عكاسان و فيلمبرداران اهواز گفت: عروس و دامادها بهتر است جهت پیشگیری از هرگونه سوءاستفاده، به واحدهای مجاز مراجعه کنند زیرا این واحدها تحت نظارت اتحادیه و دارای كد رهگيری هستند.

نیما مومن با اشاره به اجلاس روسای اتحاديه‌های عكاسان و فيلمبرداران استان خوزستان به ميزبانی رياست اتحاديه عكاسان و فيلمبرداران اهواز اظهار کرد: اتحاديه عكاسان فقط از قراردادهای رسمی كه با واحدهای مجاز منعقد می‌شود حمايت خواهد كرد. 
  
وی با اشاره به اینکه کد رهگیری واحدها برای آن است تا مردم بدانند این واحد مجاز هستند، افزود: به عروس و دامادهای جوان توصيه می‌کنم مراقب افراد سودجو باشند و پیش از عقد قرارداد با واحد عكاسی، از داشتن پروانه كسب معتبر از اتحاديه عكاسان و فيلمبرداران و همچنين عضو بودن آن واحد در سامانه قراردادهای فيلمبرداری اين اتحاديه اطمينان داشته باشند. 
  
رییس اتحاديه عكاسان و فيلمبرداران اهواز تصریح کرد: از اين پس عروس و دامادها می‌توانند با اطمينان بيشتری به واحدهای مجاز مراجعه کرده و نسبت به عقد قرارداد فيلم و عكس خود با كد رهگيري و نظارت اتحاديه اقدام کنند.
  
مومن اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای با اتحاديه صنايع هوايی و فضايی كشور جهت آموزش قوانين و محدوديت‌های پرواز با هلی‌شات (پهباد) و همچنين معرفی مكان‌هایی كه اجازه تصويربرداری هوايی را دارند منعقد شده است. 
  
وی ادامه داد: در این زمینه با توجه به قوانين حاكم، به پلاك کردن پهبادها و همچنين  صدور كارت تصويربرداری هوايی به صورت مشترك با اين اتحاديه اقدام شده است. 
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
1
چه جالب
اما همیشه یه جای سوال هست که مراقبت ها و کنترل ها چرا از طرق مردم باید صورت بگیره و چرا اتحادیه ها و اصناف نباید خودشون از درون کنترل بشوند یا بازرس های اتحادیه چرا نباید بصورت اتفاقی از واحدهای تحت نظارت شون بازرسی کنن که اونها هم بدونن تحت کنترل و نظارت هستن
چرا همه چیزو به مردم هل میدن و متولیان بیخیالی میکنن از وظایف اصلی شون
:
:
:
آخرین اخبار