تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۱۶۱۲۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق کشور تاکید کرد:
لزوم کاهش ساعت کار ادارات خوزستان در تابستان
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق کشور با بیان این‌که امیدواریم امسال کشور شانزدهمین سال بدون خاموشی سراسری را پشت سر بگذارد، گفت: کاهش ساعات کار ادارات در خوزستان در تابستان امسال در بحث کاهش مصرف برق بسیار موثر است. 
  
داوود فرحزاد در جلسه‌ای که به منظور بررسی وضعیت صنعت برق خوزستان و آمادگی برای تابستان ۹۷، روز یکشنبه 29 بهمن ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: شرایطی که اکنون در صنعت برق اعلام می‌شود که شرایط دشواری است، به نظر قابل مدیریت می‌رسد. 
  
وی افزود: شبکه سراسری برق کشور یکی از مطمئن‌ترین شبکه‌های برق جهانی است و مصمم هستیم این اعتبار جهانی ایران ارزشمند را حفظ کنیم و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های دقیقی که انجام می‌دهیم این امر را محقق کنیم. 
  
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق کشور تصریح کرد: در بخش تولید آمادگی لازم در نیروگاه‌های حرارتی به خوبی فراهم شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد اما در بخش تولید انرژی آبی با محدودیت‌هایی مواجه هستیم. 
  
فرحزاد با بیان این‌که وضعیت کنونی کشور بسیار ویژه است و این امر نیازمند ارتباط بین بخش‌های مختلف است، عنوان کرد: در بخش انتقال برق به خوزستان همه تلاشمان را خواهیم کرد تا هر آنچه که امکانپذیر است، از شبکه سراسری به برق خوزستان تزریق شود. 
  
وی ادامه داد: در سال گذشته که شرایط کشور و استان خوزستان شرایط ویژه‌ای نبود، یکی از بهترین همکاری‌ها در صنعت برق از سوی صنایع استان خوزستان انجام گرفت. امسال شرایط ویژه است بنابراین همکاری‌هایی که در سال گذشته انجام شده باید به شکل موثرتری ادامه پیدا کند. 
  
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق کشور با بیان این‌که در بحث تامین برق با مشکلاتی مواجه هستیم، گفت: تغییر ساعات کار ادارات در خوزستان در بحث کاهش مصرف برق بسیار موثر است. در این زمینه نیاز است تا در بخش تقاضا حتما نظارت لازم انجام گیرد که پس از تعطیلی ادارات مصارف برق ادامه پیدا نکند. 
  
فرحزاد خاطرنشان کرد: ما همه حمایت خود را از برق منطقه‌ای خوزستان انجام خواهیم داد و از استانداری خوزستان خواهش داریم برق و آب را حمایت جدی کنند تا بتوانیم از این مرحله عبور کنیم و کشور ما شانزدهمین سال بدون خاموشی سراسری را پشت سر بگذارد.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
1
5شنبه ها تعطیل بشه بقیه روزها تا ساعت 2
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
پنج شنبه تعطیل و تایم اداری 12
:
:
:
آخرین اخبار