تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۶۱۳۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختصاص 34 میلیارد ریال اعتبار به تجهیز و تعمیر مدارس آبادان
مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت:سازمان منطقه آزاد اروند برای تعمیر و تجهیز 220 مدرسه و هنرستان در شهرستان آبادان 34 میلیارد و 925 میلیون ریال اعتبار اختصاص داد.

اعظم قاسمی زاده چهارشنبه در حاشیه جلسه توجیهی و امضاء تفاهم نامه مدیران مدارس دولتی مشمول این برنامه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: این اعتبار از مبلغ کل 93 میلیارد و 850 میلیون ریال اعتباری است که برای تجهیز و تعمیر مدارس آبادان، خرمشهر و اروندکنار از سوی منطقه آزاد اروند درنظر گرفته شده است.

وی افزود: این اعتبار برای تعمیر و تجهیز مدارس دولتی در نظر گرفته شده که شامل تعمیرات مدارس، احداث کلاس درسی، تجیهز عمومی مدارس بخصوص تجهیز تخصصی مدارس پیش دبستانی و هنرستان ها است.

قاسمی زاده افزود: ۲۸۰ کولر اسپیلت، ۱۲۰۰ میز و نیمکت، ۵۰۰ صندلی امتحانی، ۵۰ تخته وایت برد، ۴۰ دستگاه کپی، ۳۰ پکیج تجهیزات کلاس، ۱۷ آب سرد کن، احداث ۱۵ کلاس درس و ۳ هزار و ۵۷ مترمکعب آسفالت در فهرست نیازمندی های مدارس دولتی آبادان قرار دارد.

وی بیان داشت:برنامه چهار ساله برای برطرف کردن تمام نیازهای تجهیزاتی مدارس شهرستان آبادان تدوین شده که با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند می باشد که مدارس این شهرستان مشکل تجهیزاتی نداشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: 397مدرسه دولتی شهری و دولتی در آبادان فعالیت می کنند که سال ها است برای تعمیر و تجهیز آنها اعتباری اختصاص نیافته بود و این عامل باعث شد که مدارس حاشیه که نمی توانستند اعتبارات مردمی جذب کنند با مشکل روبه رو شوند.

وی افزود:برای رفع محرومیت از مدارس حاشیه شهر ، روستاها و شهر چوئبده اولویت تعمیر و نوسازی با مدارس روستایی، حاشیه و مدارس پرجمعیت شهری همچون سلیج، دهکده بریم، منطقه شطیط و شهر چوئبده است.

قاسمی زاده اظهار کرد : طرح دوم پروژه تعمیر و تجهیز مدارس از محل اعتبارات سازمان منطقه از اردیبهشت ماه اجرا می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار