تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۸۵۸۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احتمال تأخیر در احداث گیت‌های ورزشگاه تختی آبادان
رئیس امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان گفت: عملیات بهسازی ورزشگاه تختی آبادان در حال انجام است اما بحث احداث گیت های ورودی ممکن است که با تأخیر روبرو شود.
 احمد پارو، رئیس امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان، اظهار کرد: اخذ برخی مجوزهای اصولی برای آغاز عملیات بهسازی ورزشگاه تختی زمان بر است، اما خوشبختانه هیأت مدیره پالایشگاه آبادان با تسریع بخشیدن به این موضوع به ادارات زیربط دستور مؤکد داد شد تا نواقصی که از سوی سازمان لیگ مطرح شده بر طرف شود.

وی ادامه داد: این عملیات پیشرفت خوبی حاصل شده و تنها کاری که باقیمانده احداث گیت‌های ورودی ورزشگاه است که پیمانکار این بخش نیز مشخص شده است.

رئیس امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان نصریح کرد: عمده فعالیت های صورت گرفته در خصوص این ورزشگاه، ایمن سازی جایگاه VIP بود و صندلی‌های ورزشگاه نیز در حال شماره‌گذاری است.

پارو در خصوص اینکه تعمیرات این ورزشگاه اجازه میزبانی در زمان مقرر را به تیم صنعت نفت آبادان خواهد داد یا خیر، یادآور شد: ظرف چند روز آینده عملیات احداث گیت‌ها نیز آغاز خواهد شد اما با توجه نا معین بودن زمان آغاز لیگ برتر، مشخص نیست که این بخش تا آغاز مسابقات آماده بهره‌برداری شود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار