تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۲۰۱۲۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتبال نفت آبادان همچنان گرفتار مشکلات مالی است
  سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنیم و با وجود وقفه طولانی مدت در لیگ اقدامی برای حل مشکلات مالی این تیم صورت نگرفته‌است.

مرتضی دهداری  اظهار داشت: با وجود مشکلات فراوانی که داریم تاکنون ۵۰ درصد از میزان قرارداد بازیکنان و کادر فنی به حسابشان واریز شد و در تلاش هستیم مابقی دستمزد آنها را نیز پرداخت کنیم.

وی در خصوص زمان و مکان تمرینات این تیم عنوان کرد: روز دوشنبه از تمام اعضای تیم تست کرونا گرفته شد و اکنون منتظر نتیجه آزمایش کرونای بازیکنان هستیم تا بر این اساس برنامه ریزی شود ولی با توجه به شرایط استان، برگزاری اردو در آبادان بسیار مشکل است.

سرپرست تیم نفت آبادان افزود: طبق بخشنامه مصوبه مجلس، وزارت نفت امکان کمک به تیم های لیگ برتری ندارد و از این بابت فشار بسیاری به تیم ما وارد شده است همچنین این موضوع در نتیجه گیری تیم اثرگذار بود.

وی با اشاره به اینکه در نیم فصل اول بهترین نتایج را گرفتیم و بین سه، چهار تیم بالایی جدول قرار گرفتیم افزود: علاوه بر مشکلات مالی، جدایی اسکووچیچ از تیم در عملکرد بازیکنان بسیار موثر بود ولی امیدوار هستم در ادامه راه نتایج خوبی کسب کنیم.

دهداری در خصوص نتیجه شکایت باشگاه نفت آبادان از دراگان اسکووچیچ سرمربی سابق این تیم گفت: شکایت از سرمربی سابق تیم صنعت نفت آبادان به صورت قانونی انجام شده و اکنون منتظر رای فیفا هستیم.

  تیم نفت آبادان در حال حاضر با کسب ۳۳ امتیاز در مکان هفتم جدول رده‌ بندی لیگ برتر قرار دارد. نفتی های آبادان در اولین دیدارشان پس از سه ماه تعطیلی باید به مصاف تیم پارس جنوبی جم بروند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار