تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۲۶۳۷۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازگشایی مسیر دسترسی به برخی روستا‌های گرفتار در برف دزفول
بخشدار بخش شهیون دزفول گفت: مسیر دسترسی به روستا‌های لیوس، گوشه و نورآباد دزفول که به علت بارش برف دچار مشکل شده بودند، بازگشایی شد.
حسین رحیمی گفت: مسیر دسترسی به این جاده‌ها بر اثر بارش برف و باران دچار مشکل شده بود که با یکدستگاه لودر و زنجیرچرخ این مسیر بازگشایی شد.

او می گوید: با توجه به پیش بینی هواشناسی، اطلاع‌رسانی لازم به اهالی بخش شهیون درخصوص تامین معیشت و سوخت داده شده بود و با تامین نیاز‌های اهالی مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

بخشدار بخش شهیون دزفول گفت: چندین مورد گرفتار شدن اهالی و خودرو در برف نیز گزارش شده بود که با همکاری راهداری و هلال احمر عملیات‌های نجات انجام و افراد گرفتار در مکان‌های امن مستقر شدند.

به گفته او روز گذشته نیز اکیپی از نیرو‌های امداد راهداری و هلال احمر با همکاری فرمانداری ویژه دزفول به منطقه اعزام شدند تا درصورت بروز مشکل برای اهالی منطقه نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دزفول گفت: بارش برف و باران منجر به بسته شدن مسیر ارتباطی احمدفداله و دره کاید شده که روز گذشته اکیپی برای بازگشایی مسیر به منطقه اعزام شد.

محمدمهدی شریف می گوید: به علت سنگین بودن برف و لیز بودن مسیر، امکان بازگشایی مسیر فراهم نشد که امروز نیز اکیپ دیگری برای رفع مشکل و همکاری با دیگر نیرو‌ها به منطقه اعزام ش.

 تلاش برای بازگشایی مسیر احمدفداله ادامه دارد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: دزفول ، برف
:
:
:
آخرین اخبار